سامسونگ رقیب iPad را رونمایی کرد!

این تابلت دارای صفحه نمایش 7 اینچی و سیستم عامل آندروئید 2.2 یا همان فریو است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری فرانسه،شرکت سامسونگ الکترونیک  جدیدترین تابلت رایانه‌ای خود موسوم به Galaxy Tab را در نمایشگاه برلین رونمایی کرد که گفته می‌شود سرسخت ترین رقیب iPad است.

مدیر بخش اروپایی سامسونگ توماس ریچتر در این مورد گفت:”این تابلت کهکشانی از امکانات است و ما ویژگی‌هایی همچون ویدیو کنفرانس و ویدیو موبایل یا همان چت تصویری را به آن اضافه کرده‌ایم”.

گالاکسی تب دارای وزنی در حدود 380 گرم و صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و مولتی تاچ بوده  و قرار است که با سیستم عامل آندروئید 2.2 یا همان فریو و نرم افزار فلاش پلیر عرضه شود.

این تابلت در دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند با کارت حافظه ظرفیت آنرا تا 32 گیگابایت نیز افزایش دهند.

قرار است این تابلت که دارای تمامی امکانات شبکه های مخابراتی 3G خواهد بود در ماه آینده عرضه جهانی شود  ولی هنوز از حدود قیمت آن خبری منتشر نشده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. احسان می‌گوید

    مرد مومن هنوز وارد بازارنشده میشه بگی چجوری باش کار کردی و باب میلت نبود!!!!!!

  2. farhadas می‌گوید

    bahash karkardam bishtar mesle ye mobile bozorge ta tablet