برنامه «اتوکد» برای آیفون عرضه می‌شود

نسخه مذکور کاملا منطبق با قابلیت مولتی تاچ مک و همچنین موس جادویی شرکت اپل است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز،شرکت اتودسک تولید کننده نرم افزار طراحی اتوکد بعد از غیبت 18 ساله دوباره این نرم افزار را برای سیستم عامل مک و همچنین آیفون و تابلت اپل ارائه می‌دهد.

این شرکت نسخه مخصوص سیستم عامل مک را با ویژگی‌های کامل و کاملا منطبق بر ویژگی‌های گرافیکی سیستم عامل مذکور ارائه می‌کندوکاملا منطبق با نوت بوک‌های مولتی تاچ مک و همچنین موس جادویی آن است که از جمله این ویژگی‌ها به زوم کردن و دادن لایه های بصری می‌توان اشاره کرد.

فیلیپ شیلر مدیر ارشد شرکت اپل ضمن اظهار خوشحالی از ارائه نسخه نرم افزار اتوکد برای مک تاریخ ارائه این نرم افزار را در ماه اکتبر(مهر) و با قیمت یکسان با نسخه ارائه شده برای ویندوز خبر داد.

او همچنین در همین مورد گفت:”ما خوشحالیم که توانستیم بازهم اتوکد را به جمع خود بیاوریم و این یک برنامه بی نقص برای میلیون ها نفر از متخصصین طراحی و مهندسی است”.

گفتنی است در سال 1992 وقتی مسئولان اتودسک کاهش حمایت مدیران مک را از این برنامهاحساس کردند دیگر نسخه‌ای از این برنامه را برای سیستم عامل مک ارائه نکردند.

شرکت اتودسک همچنین اعلام کرد که اتوکد دارای بیش از 10 میلیون کاربر است  که بسیاری از آنان درخواست نسخه مک این نرم افزار را نیز داشتند  و در ضمن در برنامه ارائه شده برای iOSکاربران امکان ویرایش و ایجاد تغییرات کوچک در طراحی و نقشه‌های خود خواهند داشت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. civilar می‌گوید

    یعنی سخت افزار iPhone این قدر قدرتمنده که می خواد اتوکد براش بیاد؟؟؟؟؟؟

  2. dj nas می‌گوید

    با سلام. واقعا خبره خوبی بود. من کاربره حرفه ای اتو کد هستم و تنها به دلیله اینکه مک بوک اونو ساپورت نمیکرد از خیره مک بوک گذشتم. فکر میکنم تیتر خبر مناسب نیست با محتوا. چون کاربران اتو کد براشون این مهمه که مک بوک اونو ساپورت کنه، حالا اگه ایفون بتونه فایل های اتو کد رو نشون بده در درجای خیلی کم اهمیت تری هستش. شاید اگه گفته میشود شرکت اپل به جای ” ایفون ” مناسب تر بود .
    با تشکر