برخورد از نوع نزدیک یا خندیدن به ریش کروکودیل‌ها از سی‌سانتیمتری!

شنا در حوضچه کروکدیل‌ها اگرچه سرگرمی وحشتناکی به نظر می‌آید اما اکنون به یکی از جاذبه‌های گردشگری در استرالیا تبدیل شده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از دیلی‌میل، شنا در حوضچه کروکدیل‌ها اگرچه سرگرمی وحشتناکی به نظر می‌آید اما اکنون به یکی از جاذبه‌های گردشگری در استرالیا تبدیل شده است.

مطمئنا این موضوع این طور به نظر شما نیامده که باید بدون محافظ به شنا در این حوضچه بپردازید، مسئولان پارک کروکوسائوروس کووه، محفظه شیشه‌ای را برای توریست‌های شجاع در نظر گرفته‌اند تا تنها به فاصله یک شیشه 30 سانتیمتری به تماشای یکی از ترسناک‌ترین موجودات روی زمین بپردازند.

تمامی اطاقک‌های شیشه‌ای از لحاظ ایمنی به شدت مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. این اطاقک‌ها که به «اطاق شیشه‌ای مرگ» معروف شده‌اند از بالای استخر به داخل آن آویزان شده‌اند و ارتفاعی حدودا 3 متری دارند که دو متر از آن در داخل آب قرار می‌گیرد.

زمانی که این اطاقک‌های شیشه‌ای به آب وارد می‌شوند، تکه‌های گوشت از زیر آنها آویزان است سریعا توجه کروکودیل‌ها را جلب می‌کنند.

اما همین سرگرمی هیجان‌انگیز برای توریست‌ها هزینه‌ای 100 پوندی دارد تا بتوانند بیست دقیقه در زیر آب و در اتاقک شیشه‌ای مرگ به تماشای یکی از ترسناک‌ترین موجودات زمین بپردازند، شاید نزدیک شدن به این حیوان ترسناک به نظر آید اما نباید این جمله را از یاد برد که برای فرار از ترس باید به وحشت حمله کنی!

برخی افراد تمساح را با کرکودیل یکی نمی‌دانند اما کرکودیل تنها نام علمی و لاتین این حیوان خزنده ترسناک است. جالب است بدانید که  کروکودیل‌ها اسم خود را از یونانیان گرفته‌اند که زمانی که آنها را در کناره رودخانه نیل مشاهده کردند، آنها را کروکودیلوس نامیدند،

کروکودیلوس یک کلمه ترکیبی از کروک به معنی سنگ‌های کناره رودها و دریلوس به معنی «کرم»، است، یونانی‌ها این حیوانات را «کرم‌های سنگ» نامیدند، چون کروکودیل‌ها برروی سنگ‌های کناره‌های رودخانه‌ها در آفتاب دراز می‌کشند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سامان می‌گوید

    سلام-
    منم دوست داشتم همجین کاری رو امتحان کنم. فقط مطمئن نیستم که دهنم انقدر باز می شه یا نه؟!!!!!!!!!!!!!!!

  2. تایـتـــان می‌گوید

    خیلی خوبه و جالبه
    من دوست دارم یکبار هم شده یه تجربه مث همین رو داشته باشم فک کنم ادرنالین خون و یک تکونی بده
    D: