عکس: نردبانی برای جلوگیری از بدشانسی!

برخی افراد در زندگی خود به خرافات توجهی ندارند اما برخی دیگر به حدی به این گونه موضوعات توجه دارند که طراحان مجبور می‌شوند برای کمک به این افراد چاره‌ای بیندیشیند.

2

فارنت: برخی افراد در زندگی خود به خرافات توجهی ندارند اما برخی دیگر به حدی به این گونه موضوعات توجه دارند که طراحان مجبور می‌شوند برای کمک به این افراد چاره‌ای بیندیشیند.

اینها را گفتیم تا به این خبر برسیم که طراحی انگلیسی دست به طراحی نردبانی زده است تا افرادی را که به رد شدن از زیر نردبان حساس هستند متوجه خود کند.

آلیس گالاریت دانشجوی رشته طراحی صنعنی دانشگاه سنت‌مارتینز، طراح انگلیسی، نردبانی را طراحی کرده است که به سادگی هنگامی که این نردبان به دیوار تکیه دارد از قسمت زیرین آن نوارهای هشدار نایلونی آویزان می‌مانند تا افرادی که از محل عبور می‌کنند نسبت به محل نردبان هشیاری لازم را داشته باشند.

شما هم مانند ما به احمقانه بودن دلیل این طراحی پی بردید اما به هر حال وقتی به این موضوع می‌رسیم که بر اساس نظرسنجی که اخیراً در انگلیس انجام شده، بیش از نیمی از مردم انگلستان به خرافات اعتقاد دارند، حق را به این طراح انگلیسی می‌دهیم.

البته باید بگوئیم که این خرافه یعنی رد نشدن از زیر نردبان از مرزهای انگلیس وسعتی بیشتر دارد و دیگر به یک کشور خاص تعلق ندارد. این خرافه  که می‌گوید رد شدن از زیر نردبان بدشانسی می‌آورد میان بیشتر مسیحیان رواج دارد که می‌توان آن را برگرفته از اعتقادات اولیه در مسیحیت دانست، چرا که نردبان تکیه داده شده به دیوار، با دیوار و زمین یک مثلث می‌سازد و هیچ‌کس نباید به صلیب مقدس بی‌احترامی کرده و از یک مثلث عبور کند وگرنه از همکاران شیطان محسوب خواهد شد، شما که علاقه‌ای به همکاری با جناب شیطان ندارید؟!!.

منبع: یانکودیزاین

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. زیبا می‌گوید

    من اخر بدشانسیم

  2. حصول می‌گوید

    البته شاید نگاه احمقانه صحیح نباشد! زیرا فرهنگ هر کشور با کشورهای دیگر متفاوت است و شاید از دید آن ها نیز بسیاری از رفتارهای ما عجیب باشد.
    فارنت: حرف شما کاملا درسته.. ممنون