خشم به آیفون نیز می‌آید!

در این بازی از موتور گرافیکی id Tech 5 با قدرت پرداخت 60 فریم در ثانیه برای آیفون 4 استفاده شده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت در یک اقدام غیر منتظره ، شرکت بازی‌سازی id Software اعلام کرد که بازی اکشن اول شخص بسیار معروف خود با نام Rage را به صورت همزمان برای سیستم عامل IOS و به صورت ویژه برای آیفون 4 منتشر خواهد کرد.

“جان کاماک” در گفتگو با وب سایت QuakeCon ضمن اعلام این خبر، تاکید کرد که این بازی در آیفون 4 با کیفیت 60 فریم در ثانیه قابل بازی خواهد بود وبرای توسعه این بازی برای آیفون از موتور گرافیکی انحصاری این شرکت به نام id Tech 5 که دارای ویژگی نورپردازی پیشرفته است، بهره برده است.

کاماک افزود: “هر چند آیفون فاقد ویژگی‌های کنسول‌های بازی ایکس باکس 360 و پلی‌استیشن 3 است اما ویژگی لمسی بودن آن به همراه قابلیت‌های گرافیکی خارق‌العاده می‌تواند آنرا به عنوان یک کنسول جیبی مطرح کند.

این شرکت همچنین اعلام کرد که این بازی علاوه بر آیفون 4 برای آی-پد و همچنین آیفون 3GS و آیپاد 3G  همراه با عرضه برای رایانه های شخصی و کنسول‌های بازی عرضه خواهد شد.

این در حالی است  که تاریخ انتشار نسخه مخصوص این بازی برای پلاتفرم آندروئید گوگل هنوز مشخص نشده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.