«آیپاد تاچ» نسل بعد دارای دوربین مکالمه تصویری در جلو!

FaceTime بر پایه استفاده از آدرس آیمیل به جای شماره تلفن برای شروع مکالمه بنا شده است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت،مدت زمان زیادی از عرضه پلیر موسیقی شرکت اپل یا همان آیپاد تاچ می‌گذرد و به نظر می‌رسد که این شرکت در ماه سپتامبر نسل جدیدی از آیپاد تاچ را معرفی خواهد کرد.

از جمله امکانات احتمالی اضافه شده به iPod 4G می توان به رابط کاربری لمسی بهبود یافته و صفحه نمایش جدید شرکت اپل به نام رتینا اشاره کرد و البته کنفرانس اخیر در مورد آیفون 4 یک ویژگی جدید را نیز به آن اضافه خواهد کرد که همان FaceTime است.

چند تصویر که از این شرکت به بیرون درز کرده است یک آیپاد تاچ  را  که در مرجله مونتاژ پنل جلویی است را نشان می‌دهد و مهمترین نکته یک سوراخ در جلوی دستگاه است که می تواند به عنوان جای لنز دوربین به کار برده شود و با اینکه هیچ چیزی تا قبل از اعلام رسمی شرکت اپل نمی‌تواند قطعی تلقی شود ولی نشانه‌گذاری های بصری دستگاه نشان از اصل بودن عکس را دارد.

گفتنی است که فن آوری FaceTime بر استفاده از ادرس ایمیل به جای شماره تلفن برای شروع مکالمه استوار شده است و این فن اوری به صورت انحصاری توسط شرکت اپل ابداع و معرفی شده است و استیو جابز در کنفرانس اخیر در مورد مشکلات آیفون 4 در مورد آن گفته بود که ده ها میلیون دستگاه تا پایان سال 2010 از این فناوری بهره خواهند برد.

در ضمن در بروز رسانی اخیر IOS4 که هنوز در مراحل آزمایشی به سرمی‌برد FaceTime نیز به این سیستم عامل اضافه شده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرشید می‌گوید

    خوب این که تو آیپاد تاچ های موجود هم هست! بعنوان جای سنسور نور