آندروئید گوگل می‌تــازد، آیفون اپل می‌لــرزد!

موبایل‌های مبتنی بر پلاتفرم آندروئید دارای رشد 886 درصدی فروش در سراسر جهان هستند.

11

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت ،بر اساس آمار موسسه نیلسن تلفن‌های همراه مبتنی بر پلاتفرم آندروئید در حال فروش بهتر از تلفن‌های همراه اپل هستند و دارای رشد 886 درصدی فروش در سراسر جهان هستند و طبق آمار امور مالی ،در حدود 34 درصد از فروش گوشی‌های هوشمند در بازار امریکا در 3 ماهه دوم سال 2010 متعلق به آندروئید است در حالی که این آمار برای آیفون در حدود 21 درصد است.

البته پیش‌تر از این هم موسسه NPD در مورد فروش بیشتر آندروئید نسبت به آیفون خبرهایی منتشر کرده بود که البته در این آمار  فروش آیفون 4 محاسبه نشده است که ممکن است در ماه‌های بعدی به بهبود آمار ایفون کمک کند.

با اینکه به نظر می‌رسد اپل همچنان در حال از دست دادن سهم بازار خود است ولی این پلاتفرم همچنان دارای غنی‌ترین مجموعه بازی و برنامه برای خود است و این در حالی است که 89 درصد از آیفون داران تلفن همراه بعدی خود را نیز بازهم آیفون انتخاب می کنند که از این لحاظ بالاتر از صاحبان آندروئید با 71 درصد و 42 درصد با بلک بری قرار می‌گیرند و در حدود 21 درصد از آندروئید داران و 29 درصد از کاربران بلک‌بری دوست دارند که آیفون تلفن همراه بعدی آنان باشد و تنها 8 درصد از کاربران آیفون دوست دارند که آیفون را به سمت آندروئید یا بلک‌بری ترک کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. محمدرضا می‌گوید

    این مسخره ترین مقایسه ممکن بود!
    آخه آندروید تازه نوپاس! آندروید آینده خوبی داره ولی الان با آیفون مقایسه نکنید!
    بعدا یکی میاد میگه galaxsy s !
    کار کردی با آیفون 4 که میگی گالاکسی ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

  2. beh9am می‌گوید

    به قول دوستمون هرکی از آیفون یه بار استفاده کنه میفهمه که چه مهشریه
    من هم اندروید استفاده کردم هم از htc
    من الان iphone 3gs دارم و خیلی سرتر از اندرویده
    اگرم روزی بخوام برم سراغ یه سیستم دیگه که هیچ وقت نمیرم دوباره میرم سراغ htc
    البته ناگفته نمونه اندروید تو این مدت کم که اومده خیلی پیشرفت قابل توجهی داشته ولی حالا حالا ها مونده تا به پای اپل برسه
    به نظر من و خیلی از دوستام که گوشی فروشی داریم هیچی حالا حالا ها جای اپل رو نمیگیره و اینم باید بدونیم که اگر اونا دارن میرن جلو اپل هم بی کار نشسته
    موفق باشید

  3. perfect apple می‌گوید

    شما که هنوز متوجه نیستید دارید چی میگید! اپل یه کمپانی خیلی بزرگه که موبایل و imac و … میزنه.ولی اندروید یک os یا سیستم عامله که سیستم عاملش رو به htc میده .

  4. mostafa می‌گوید

    اگه بدون تعصب وغرض ورزی نگاه کنیم میبینیم که واقعا اندروید با توجه به قیمتش ونسبت به امکاناتش از ایفون جلو زده…در ضمن اندروید از نظر تنوع مدلهاشم از ایفون چندین قدم جلوهست.

  5. siamak می‌گوید

    Android vagan smooth va karamad tar az iphone os hastesh,iphone kheyli rah dare ta beshe ye gushie hame pasand.aslan apple ye taraf iphone yetaraf.be nazaram vagan aberuye apple raf bekhusus ba in iphone4 .motmaenam android yandfash mahshare.dustam ke htc dare os e android.vagan hal kardam.manam migiram android hatman.

  6. ali می‌گوید

    آندروئید تازه کار حالا حالاها باید بدود تا به پای آیفون و کیفیت برتر آیفون برسد.من نمیدونم این آمار چقدر صادق باشه اما در هر بازاری یک برند از مابقی برندها از یک کیفیت بالاتر نسبت به رقبا برخوردار است.برای مثال در بازار نوت بوک سونی حرف اول را میزند.این مثال در مورد موبایل نیز صادق است اپل حرف اول در کیفیت را می زند.
    از من به شما نصیحت
    ……………کیفیت را فدای هیچ چیزی نکنید…………….

  7. لینوکس می‌گوید

    ظاهرا سامسونگ I9000 خیلی بهتر از iPhone 4 است چه برسد به HTC و…

  8. ehsan می‌گوید

    age kasi 1 bar ba a iphone kar karde bashe midone ke az android kheyli sartare ina hamash tablige

  9. Majid می‌گوید

    آره… همه میدونیم که چه خبره !!! آیفون اینقدر اومده پایین و افت کرده که سامسونگ میاد میگه هرکس که از آیفون خودش ناراضیه بیاد گوشی و قراردادش رو با آیفون تحویل بده تا آخرین مدل گوشیش رو “رایگان” بده به مشتریهای ناراضیه آیفون… خوب از اونجایی که آیفون هم ناراضی نداره اصلا (یا داره اما خیلی رو دارن) یه صف 100 کیلومتری جلو فروشگاههای سامسونگه … ها ها ها… عجب… پس چرا هیشکی واسه HTC حرف در نمیاره ؟ چون بدون ادعا بهترینه و اینهمه داد و هوار نمیکنه بعدش هم .. بزنه تو گوشیاش !!!

  10. Savalan می‌گوید

    and we all know iphone has lots of problems. you know what i mean.iphone was great but not anymore

  11. kaveh می‌گوید

    we all know iphone is the best and will probably be for next few years. so dear Android who are you kidding ? looser