روزنامه نروژی: مشکل «آیفون 4» بخاطر سیستم ضعیف مخابراتی آمریکاست!

طبق این گزارش افت سیگنال آیفون 4 فقط به خاطر ضعف سیستم مخابراتی کشور آمریکا است.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اپل اینسایدر ،معتبرترین و پرتیتراژترین روزنامه در کشور نروژ مشکل افت سیگنال آیفون 4 را مربوط به شبکه مخابراتی ضعیف آمریکا دانست.

این گزارش که آزمایشات آن توسط اپراتور مخابراتی TeleNor بزرگترین اپراتور مخابراتی نروژ انجام شده و توسط روزنامه “Oslo’s Verdens Gang” این کشور چاپ شده است درای نتایج درخورتوجهی است.

مهندسین این اپراتور مخابراتی برای آزمایش این موضوع به دوردست ترین نقطه در نروژ رفته و مشاهده کردند که با روش‌های مختلف در دست گرفتن بازهم هیچ مشکلی در آیفون 4 مشاهده نشده است.

این شرکت آزمایش‌های مشابه با HTC Wildfire،Nokia E71و مدل قبلی آیفون یعنی iPhone 3GS انجام داد و مشاهده شد که هر 4 تلفن همراه در این مناطق دچار افت سیگنال می‌شوند ولی بازهم می‌شود با آنها مکالمه صوتی انجام داد.

این در حالی است که دو تلفن همراه  HTC  و نوکیا در هنگام افت سیگنال هیچ گونه اخطاری به کاربر داده نمی‌شود در حالی که در هر دو مدل آیفون یک اخطار به کاربر داده می‌شود.

در مورد مکالمه های صوتی در هنگام افت سیگنال هر دو مدل ایفون دارای صدایی ضعیف بودند و در میان این 4 مدل تلفن همراه فقط آیفون 4 بود که مهندسین توانستند به وسیله آن به اینترنت متصل شده و دیتا رد و بدل کنند.

این در حالی است که طبق همین گزارش آنتن داخلی دیگر به عنوان یک اصل پذیرفته شده در تلفن های همراه مدرن درآمده است و طبیعی است که این تلفن های همراه مدرن تحت تاثیر قرار می‌گیرند و این مشکل افت سیگنال ایفون 4 بیشتر به دلیل ضعف اپراتورهای مخابراتی کشور امریکا است.

در پایان گزارش نتیجه گیری شده است که مشکل افت سیگنال بیشتر یک مساله مربو ط به اپراتورهای تلفن همراه است تا اینکه یک مسئله منحصر به فرد در یک تلفن همراه خاص باشد

گفتنی است که شرکت اپل از فردا فروش آیفون 4 را در 17 کشور از جمله نروژ،استرالیا و بلژیک و… آغاز می‌کند و با فروش گسترده ایفون 4 در بازار اروپا باید منتظر ماند و دید که آیا واقعا مشکل آیفون 4 فقط در آمریکا و به خاطر سیستم مخابراتی آن کشور است و یا اینکه بازهم این یک حرکت تبلیغاتی در آستانه عرضه شدن آیفون 4 در کشور نروژ بوده است .

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مهدي می‌گوید

    آره برادر مگه شک داری

  2. CnA می‌گوید

    مهدی جان منظورتون نکسوس وان هست ؟ !! ( Nexus One )

  3. مهدي می‌گوید

    من با ایفون 3gs هم مشکل افت سیگنال داشتم ولی الان با نسکوس وان یا به قولی لکسوس وان هیچ مشکلی ندارم و روزبه روز بیشتر عاشقش میشم