استفاده از سلاح «اشعه داغ» توسط سربازان خارجی در افغانستان!

این اسلحه قادر است بدون اینکه باعث تلفات جانی و یا آسیب شود دشمنان را متفرق و ناکارآمد کند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی‌تلگراف، سربازان خارجی مستقر در افغانستان از یک نوع سلاح جدید و پیشرفته موسوم به «اسلحه داغ» در جنگ‌های خود در این کشور بهره می‌برند.

طرز کار این اسلحه پیشرفته که نیروهای ائتلاف در افغانستان از آن استفاده می‌کنند به این صورت است که به هدف، احساس یک حرارت داغ و غیر قابل تحمل را از طریق پرتو نامرئی تزریق می‌کند.

بر این اساس هنگامی که پرتو نامرئی به فرد مورد نظر برخورد می‌کند به اندازه ضخامت 3 برگ کاغذ به پوست فرد نفوذ می‌کند و یک درد آنی غیرقابل تحمل را در انتهای عصب فرد ایجاد می‌کند.

این ناراحتی به اندازه‌ای است که موجب پراکنده شدن اهداف مورد نظر و دشمنان می‌شود اما هیچ‌گونه آسیب طولانی مدتی به فرد نمی‌رساند و سازندگان ادعا کرده‌اند که احتمال آسیب رساندن در این سیستم رقم بسیار ناچیز 0.1 درصد است.

این سلاح پیش از این بر روی بیش از 700 داوطلب که روزنامه‌نگاران نیز جزئی از آنان بودند، بیش از 11 هزار بار آزمایش شده است.

پرتو تولید شده می‌تواند مسافتی در حدود 500 متر را برای رسیدن به هدف طی کند و به عنوان یکی از راه‌های مهم برای به حداقل رساندن تلفات در میدان‌های جنگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سازندگان این سلاح همچنین اعلام کرده‌اند که از این اسلحه می‌توان در مقابله با اشرار و قاچاقچیان نیز استفاده کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مزدک می‌گوید

    با درود
    نه که ادمیان کم درد دارند؟
    ادمیان بجای اینکه دنبال کشف روشهای کم کردن درد های خود باشند دنبال راههای درد افرین هستند. این نیرو هارا برای کشف پیدا کردن درمان درد های سرطان،ایدز و.. بکار برید. چه شد زمانی که انسانهای دانشمند مانند رازی، سینا، پاستور و… خدمت خود را رایگان برای پیداکردن اهی برای کم کردن درد انسانها بکار میبردند؟
    مزدک