گوگل 70 هزار برنامه را در فروشگاه آندروئید پذیرفت

انتظار می‌رود این رقم تا پایان سال جاری میلادی به 100 هزار برنامه برسد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان شرکت گوگل به صورت رسمی اعلام کرد که تا‌کنون در حدود ۷۰ هزار برنامه را در فروشکاه آندروئید پذیرفته است و پیش بینی می‌شود که این مقدار تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰۰ هزار برنامه نیز برسد.

”جاناتان روزنبرگ” معاون ارشد مدیریت محصولات گوگل  ضمنا قرارداد شرکت گوگل با غول اپراتور مخابراتی  O2 برای ارائه تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل آندروئید با سیم‌کارت این اپراتور را نیز تائید کرد.

علاوه بر این میزان جستجو در اینترنت توسط تلفن‌های همراه مبتنی بر آندروئید در حدود ۳۰۰ درصد در نیمه اول سال ۲۰۱۰ میلادی رشد کرده و انتظار می‌رود که این روند با رشد خیره‌کننده‌ای ادامه داشته باشد.

در ضمن درآمد شرکت گوگل از تلفن‌های همراه آندروئیدی از ۱۹ درصد در سال گذشته میلادی به ۲۴ درصد در سال جاری میلادی جهش داشته است.

وب‌سایت معتبر AndroLib نیز اعلام کرده است که تاکنون در حدود 1 میلیون دانلود و بارگذاری برنامه از فروشگاه آندروئید گوگل صورت گرفته است.

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده است که به طور متوسط روزانه در حدود 160 هزار تلفن همراه با سیستم عامل آندروئید در جهان فعال می‌شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.