«میلو» انسان مجازی مایکروسافت!

این انسان مجازی به خوبی با کاربران تعامل برقرار کرده و به احساسات آنان پاسخ می‌دهد.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی‌تلگراف، شرکت مایکروسافت در یک کنفرانس خبری در انگلستان به معرفی انسان مجازی خود پرداخت.

این انسان مجازی که میلو(Milo)  نام دارد در کنفرانس طراحی و سرگرمی که در آکسفورد انگلستان در روز چهارشنبه برگزار شد رسما و به صورت کامل معرفی شد.

پیتر مولی‌نکس (Peter Molyneux) انگلیسی که یکی از طراحان معروف بازی‌های ویدیویی و خالق آثاری همچون Fable و FableII  است، مدیر این پروژه بوده است.

مولی‌نکس با اعلام اینکه من می‌خواهم یه یک انقلاب جدید در صنعت داستان‌سرایی و سرگرمی اشاره کنم، از بازار فیلم و کتاب و تلویزیون به خاطر عدم تعامل این رسانه‌ها با کاربران انتقاد کرد.

میلو قادر به تشخیص صداها و اعمال صورت گرفته از سوی انسان است و حتی قادر به پاسخگویی به احساسات کاربران نیز است و بنا بر اعلام مولی‌نکس، میلو قادر به تشخیص و تمایز کاربران پس از 45 دقیقه اولیه دیدار با آنها است.

مایکروسافت سال گذشته و برای اولین بار از این انسان مجازی در کنفرانس E3  لس آنجلس رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون دیگر میلو در صحنه‌های فن‌آوری مایکروسافت در جهان حاضر نشده بود.

این انسان مجازی با کنترل حرکتی مایکروسافت یعنی کینکت (Kinect)  که قرار است به زودی از سوی مایکروسافت روانه بازار شود و پیش فروش آن نیز آغاز شده، به خوبی هماهنگ خواهد بود.

کاربران قادر خواهند بود با استفاده از کینکت و به خوبی با دوربین و میکروفون با میلو ارتباط و تعامل برقرار کنند.

گفتنی است که مولی‌نکس  با همکاری استودیوی “Lionhead” این هوش مصنوعی و میلو را طراحی کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سهیل می‌گوید

    متاسفانه میلو کنسل شد ‍

  2. سجاد می‌گوید

    واقعا مایکروسافت داره غوغا میکنه.دمش گرم
    دم شما هم گرم برای این مطلب توپی که گذاشتی.

  3. محسن می‌گوید

    البته ” کینکت ” درسته شه …

    فارنت: ممنون به خاطر تذکرتون البته یه اشتباه تایپی بود چون ما قبلا هم از این محصول مایکروسافت خبر داده بودیم (اینجا) باز هم ممنون