مایکروسافت قاتلان «iPad» را مسلح می‌کند!

مایکروسافت قصد دارد یک سری از تابلت‌های رایانه‌ای را با همکاری شرکای سخت افزاری با ویندوز 7 روانه بازار کند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “دیلی تلگراف”،”استیو بالمر” مدیر عامل شرکت مایکروسافت از برنامه گسترده این شرکت برای رقابت در بازار تابلت‌های رایانه‌ای خبر داد.

استیو بالمر در یک کنفرانس اعلام کرد که این شرکت با همکاران سخت افزاری خود در اندیشه معرفی تابلت‌های رایانه‌ای مبتنی بر ویندوز  7 در سراسر جهان است.

بالمر در همین مورد گفت:”امسال سال بسیار مهمی برای گجت‌های هوشمند است و ما می‌خواهیم که این گجتها و تابلت‌ها را با ویندوز 7 پوشش دهیم ودر چند ماه آینده شما شاهد طیف وسیعی از  از تابلت‌ها مبتنی بر سیستم عامل ویندوز هفت خواهید بود  و ما در این امر بسیار رجدی و مصمم هستیم”

ایسوس،دل،سامسونگ،توشیبا و سونی مهمترین شرکای سخت افزاری مایکروسافت در تولید این تابلت‌ها هستند و قرار است این سری از تابلتها با نام تجاری “Slate”  روانه بازار شوند.

بالمر همچنین گفت که این تابلت‌ها در مدلهای با صفحه کلید فیزیکی یا صفحه کلید مجازی روانه بازار خواهند شد و از لحاظ تنوع قیمت و امکانات واقعا بسیار عالی هستند.

بالمر ضمن اذعان به شکست در بازار تلفن‌های همراه هوشمند و عقب ماندن از گوگل و اپل از اشتیاق فراوان مایکروسافت برای دردست گرفتن بازار تابلت‌های رایانه ای خبر داد و همچنین اعلام کرد که دیگر فقط به توسعه ویندوز موبایل 7 خواهند پرداخت.

شرکت اپل تاکنون موفق به فروش بیش از 3 میلیون از تابلت خود یعنی iPad شده است و از سوی دیگر گوگل نیز  در حال توسعه سبیستم عامل آندروئید خود بر روی تابلت‌های رایانه‌ای است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.