ادوبی در اندیشه عرضه نسخه «3 بعدی» فلش‌پلیر

مدیر شرکت ادوبی در وبلاگ خود وعده داده است که در ماه اکتبر و با عرضه این نسخه از فلش‌پلیر کاربران این شرکت آنچه را که تاکنون دیده‌اند به فراموشی بسپارند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از دیلی‌تلگراف شرکت ادوبی اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه‌ای سه‌بعدی از محصول محبوب فلش خود است تا به بازی‌ها و  ویدیوهای سه‌بعدی اجازه پخش به صورت آنلاین تحت پلاتفرم فلش داده شود.

بر اساس این خبر که در آستانه کنفرانس ادوبی‌مکس در ماه اکتبر منتشر شده، دستور جلسه این کنفرانس موضوع بحثی با عنوان “آینده فلش‌پلیر سه‌بعدی” است.

تیبو ایمبرت، مدیر محصول ادوبی، نیز در یک پست وبلاگ خود تایید کرد که نسخه آینده فلش برنامه‌های سه‌بعدی را پشتیبانی خواهد کرد، اما به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.

وی در این پست وبلاگ خود آورده است که:

اگر شما یک توسعه‌دهنده 3 بعدی بازی‌ها هستید، تقویت‌کننده واقعی یا فقط چیزهای تعاملی مانند وب‌سایت‌ها، نمی‌توانید نشست ادوبی با عنوان آینده فلش‌پلیر 3 بعدی را که برای کنفرانس مکس 2010 و در 27 اکتبر در ساعت 11 صبح در اتاق 503 برنامه‌ریزی شده، فراموش کنید. “سباستیان مارکتز‌مولر” (مهندس فلش‌پلیر) به عمق نسل آینده 3 بعدی برنامه‌های که در نسل آتی فلش‌پلیر عرضه خواهند شد، شیرجه خواهد رفت.

وی در ادامه آورده است که: شما احتمالا اکنون شگفت‌زده شده‌اید، این به معنای چیست؟ ما در مورد چه نوع 3 بعدی سخن می‌گوئیم؟ چه نوع رابط کاربری؟ یک ترکیب سه گانه میانگیردار حقیقی؟ تسریع پردازنده‌های گرافیکی؟ حتی بهتر؟ من چه چیزی می‌توانم بگویم که شما آنچه را که پیش از این دیده‌اید به فراموشی بسپارید؟ آن باید خیلی بزرگ باشد.

وقتی که در دسترس قرار بگیرد؟ ما برنامه‌ها را با شما در کنفرانس مکس و در این نشست به اشتراک می‌‌گذاریم، من یه شما می‌گویم، چیزهای بسیاری جدی برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های 3 بعدی در راه است.

فلش یک برنامه مولتی‌مدیای اینترنتی است که امکان پخش و اجرای ویدیو، انیمیشن و بازی‌ها را به صورت آنلاین می‌دهد. بنابر ارزیابی ادوبی، بین 92 تا 95 درصد از کاربران اینترنت کامپیوترهای رومیزی از جدیدترین نسخه فلش‌پلیر استفاده می‌کنند و 99 درصد یک نسخه یا نسخه دیگری را درکامپیوتر خود دارند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. arsooni می‌گوید

    دوستان ما در هیچ زبانی به Adobe ، ادوب نمیگوییم . تلفظ درست این کلمه “ادوبی” است .

    فارنت: اگر چه ادوبی در تلفظ صحیح تر به نظر می آید اما جستجو در گوگل نشان می دهد که از هر دو لفظ به صورت بیشمار استفاده شده است. اما ما باز هم به احترام نظر شما و استفاده از این واژه به صورت ادوبی در ویکیپدیا اون رو تصحیح کردیم.

    ممنون از دقت نظر شما نسبت به اخبار فارنت