اپل یک توسعه‌ دهنده آیتونز را به جرم سرقت توقیف کرد!

یک شرکت ناشر کتابهای الکترونیکی متهم اصلی سرقت اکانت‌های آیتونز است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری فرانسه،شرکت اپل کرد متهم اصلی سرقت اکانتهای آیتونز را اعلام کرد.

یک شرکت توسعه دهنده کتاب‌های الکترونیکی شرکت اپل به نام “Thuat Nguyen” متهم اصلی در این مورد است و جالب است بدانید 42 کتاب الکترونیکی این شرکت که توسط هکرها خریداری شد به صدر جدول کتابهای پرفروش در تعطیلات آخر هفته صعود کرده است.

شرکت اپل اعلام کرد که این شرکت با این صحنه سازی سبب شد تا قریب به 400 نفر از کاربران آیتونز فریب خورده و محصولات این شرکت را به گمان خوب و پرفروش بودن خریداری بکنند.

سخنگوی شرکت اپل به نام ترودی مولر در این مرودر گفت:صحنه سازی این شرکت سبب شد تا 400 کاربر آیتونز تحت تاثیر قرار گرفته و محصولات این شرکت را خریداری کنند.

این شرکت اعلام کرد که  حساب مالی شرکت مذکور  در آیتونز مسدود شده و کارشناسان حقوقی اپل در حال تحقیق بر روی ماجراهستند.

مولر همچنین گفت:”برای ما عجیب بود که چرا 42 کتاب بی نام و نشان به یکباره از سوی تعداد زیادی از کاربران ایتونز خریداری شده  و همین امر سبب شد تا این کتاب به صدر پرفروش‌ها آمده و سایر کاربران آیتونز نیز در این مورد فریب بخورند”.

البته مولر از امنیت سرورهای آیتونز نیز تعریف کرد و گفت که در این سرورها اطلاعات محرمانه بیش از 150 میلیون کاربر آیتونز نگاهداری می‌شود و ورورد به آیتونز فقط با نام کاربری و همچنین در برخی موارد شماره حساب بانکی ممکن است.

مولر هیچ گونه توضیحی در مورد اینکه چگونه هکرها توانسته بودند با اکانت‌های کاربران آیتونز کتاب خریداری کنند نداده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.