گوگل آموزش «چت تصویری» ویژه «مادربزرگ‌ها» را منتشر کرد!

گوگل اقدام به انتشار راهنمای استفاده از چت ویدیوئی برای مادربزرگ‌ها کرده تا آنها بتوانند براحتی با عزیزان خانواده خود ارتباط برقرار کنند و حتی برای استفاده‌کنندگان جایزه ویژه‌ای هم تعیین کرده است.

3

فارنت: غول اینترنتی جستجو که به تازگی امکانات جدیدی را به سرویس چت اینترنتی خود افزوده است در یک اقدام جالب با انتشار یک راهنمای آموزشی به آموزش امکان گفتگو (چت) ویدیوئی به مادربزرگ‌ها پرداخته است.

نویسنده این مطلب در وبلاگ جیمیل گوگل آورده است:

از زمانی که ما از امکان گفتگوی ویدیوئی صحبت به میان آوردیم داستان‌های زیادی از چگونگی استفاده از آن برای برقراری ارتباط تصویری میان خانه‌های دوستان بسیاری شنیدیم.. این باعث آن شد تا ما به این فکر بیافتیم که تجارب مناسب و چیزهای جذاب در خصوص گفتگوی تصویری را با بقیه به اشتراک بگذاریم.

بنابراین وقتی من مادربزرگم را دیدم که بیشتر از بقیه به برقراری ارتباط با اعضای خانواده عشق می‌ورزید اما قادر به راه‌اندازی و استفاده از امکان گفتگوی تصویری گوگل نبود، تصمیم گرفتم برای راه‌اندازی بهش کمک کنم و وقتی این کار رو شروع کردم این به ذهن من اومد که افراد بسیاری هستند که در موقعیت مشابه مادربزرگ من قرار دارند و اگر آنها هم ار همین روش استفاده کنند هر مادربزرگی می‌تونه مال خودشو راه بندازه..

در کنار فیلم منتشر شده آموزشی برای این کار یک نسخه چاپی به صورت پی‌دی‌اف منتشر شده و حتی در صفحه ویژه‌ای این فیلم ویدیوئی به نمایش گذاشته شده تا آموزشی باشد برای مادربزرگ‌ها و یا حتی پدربزرگ‌ها..

پی دی‌اف آموزشی ویژه مادربزرگ‌ها رو همین‌جا هم می‌توانید ببینید و یا از اینجا دانلود کنید..

گوگل در ادامه اعلام کرده که اگر مادربزرگ شما هم موفق به این کار شد و توانست گفتگوی تصویری را با شما راه‌اندازی کند، تصاویر (اسکرین‌شات) گرفته شده از این گفتگو را برای ما به آدرس (grammy324@gmail.com) ارسال کنید تا آنها را با ما به اشتراک گذاشته باشید.

گوگل در ادامه آورده است که به 100 نفر اول که این تصاویر را ارسال کنند یک تی‌شرت همراه با راهنمای چاپ شده و یک فیلم آموزش ویدیوئی وی‌اچ‌اس اهدا خواهد شدو در بیان دلیل ارسال وی‌اچ‌اس نوشته: “به خاطر اینکه اگه مادربزرگ شما مثل مال ما باشه، هنوز به عصر دختران نوار کاست تعلق داره..”.

گوگل همچنین در پایان وعده داده که عکس‌های جمع‌آوری شده را تا چند هفته دیگه تو وبلاگ خودش منتشر می‌کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. R می‌گوید

    سپاس

  2. کوروش می‌گوید

    مرسی و سپاس

  3. مهدي می‌گوید

    عالی بود ممنون