مایکروسافت خویشاوندان خود را کشت!

مایکروسافت تصمیم گرفته است که بدلیل عدم استقبال کاربران ،خط تولید Kin1وKin 2 را متوقف کند.

3

به گزارش فارنت  و به نقل از پایگاه اینترنتی “دیلی تلگراف”،شرکت مایکروسافت اعلام کرد به علت فروش پایین و همچنین عدم استقبال کاربران دیگر تلفن‌های همراه Kin1 وKin2 را تولید نمی‌کند.

شرکت مایکروسافت که با هیاهوی فراوان و اینکه این تلفن‌های همراه اولین تلفن های همراه با سیستم عامل ویندوز موبایل 7 است و همچنین مخصوص شبکه‌های اجتماعی روانه بازار کرده بود بدلیل استقبال بسیار سرد کاربران خط تولید تلفن های همراه خود را متوقف می‌کند.

شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است که تمامی سعی و تلاش خودررا معطوف پلاتفرم ویندوز موبایل 7 و همچنین توسعه برنامه برای این پلاتفرم و پیدا کردن شرکای بیشتری برای سرمایه گذاری بر روی این پلاتفرم کند.

سخنگوی مایکروسافت در این مورد گفت:”ما تصمیم گرفتیم که بر روی پلاتفرم ویندوز موبایل 7 تمرکز کنیم و دیگر قصد نداریم که این تلفن‌های همراه را در اروپا بفروش برسانیم و تیم توسعه KIN نیز به تیم توسعه ویندوز موبایل 7 خواهد پیوست تا بتوانیم فن آوری‌های بکار رفته در Kin 1 , Kin 2 را در تلفن‌های همراه مبتنی بر ویندوز موبایل 7 بکار ببریم”.

البته شرکت مایکروسافت احتمال داد که با اپراتور مخابراتی “وریزون” برای فروش این تلفن همراه در آمریکا همکاری کند.

مایکروسافت سعی کرد با ارائه سری تلفن های همراه Kin 1,Kin2 سطح جدیدی از تلفن‌های همراه مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی را معرفی کند که در این راه ناکام بود.

کارشناسان حضور قدرتمندانه آیفون و همچنین رونق چشمگیر پلاتفرم آندروئید در بازار تلفن همراه را دلیل عدم استقبال از تلفن‌های همراه مایکروسافت می‌دانند.

گفتنی است که یکی از معانی Kin ، خویشاوند است

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. […] چندی پیش شرکت مایکروسافت ضمن اعلام خبر توقف خط تولید تلفن‌های همراه Kin1 ,Kin2 به تلفیق مهندسان این پروژه در توسعه ویندوز موبایل ۷ خبر داده بود.(در اینجا) […]

  2. ممد می‌گوید

    وقتی اپل اومده فروشش رو کرده رفته سراغ یه محصول دیگه اینا تازه یادشون میفته که باید موبایل تولید کنن

  3. مهدي می‌گوید

    از اول هم معلوم بود این کاره نیست