افشای جزئیات «آندروئید 3» گوگل!

آندروئید 3 حداقل احتیاج به پردازنده یک گیگاهرتزی و 512 مگابایت رم دارد.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Unwiredview”،مشخصات سیستم عامل جدید آندروئید که قرار است در 3 ماهه چهارم سال جاری میلادی عرضه شود از سوی یک منبع روسی افشاء شد.

این سیستم عامل جدید که با کد رمز “Gingerbread”  منتشر خواهد شد دارای وی‍گی‌های منحصر به فرد و رابط کاربری متحول شده است.

البته هنوز شرکت گوگل بیانیه‌ای رسمی در این مورد منتشر نکرده ولی آن چیزی که مسلم است که شرکت گوگل این سیستم عامل برای تلفن‌های همراه معدودی منتشر خواهد کرد.

سخت افزار مورد نیاز برای این سیستم عامل عبارت است از:

-پردازنده یک گیگاهرتزی به همراه 512 مگابایت رم(البته تلفن‌های همراه آندروئیدی با پردازنده 2 گیگاهرتزی در دست تولید است)

-صفحه نمایش حداقل 3.5 اینچ با رزولویشن حداقل 1280*760 پیکسل

در ضمن اینترفیس آندروئید 3 کاملا متحول شده  و به همراه رابط‌های کاربری انیمیشنی شبیه رابط کاربری  HTCو هماهنگی بیشتر با رایانه در هنگام سینک کردن اطلاعات عرضه خواهد شد.

کارشناسان یکی از نقاط ضعف پلاتفرم آندروئید را پراکنده بودن تلفن‌های همراه آندروئیدی و عدم وجود یک هماهنگی در بین انان عنوان کرده‌اند و این مشکل زمانی حادتر می شود که توسعه دهندگان و برنامه نویسان برای برنامه نویسی برای پلاتفرم آندروئید ناچارند برای تمامی دستگاه‌ها با مشخصات سخت افزاری و صفحه نمایش بزرگ و کوچک برنامه بنویسند مشکلی که بسیاری از برنامه نویسان را از آندروئید فراری می‌دهد و حتی این عدم داشتن برنامه های کاربری در بعضی از تلفن های همراه آندروئیدی سبب شد تا بعضی از آنان سقوط سختی را تجربه کنند.

به هر حال به نظر می رسد شرکت گوگل در اندیشه یک دست کردن و هماهنگ کردن تلفن‌های همراه آندروئیدی است کاری که شرکت اپل و آیفون مدتها است که انجام می‌دهند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. کوروش می‌گوید

    صد در صد اگر گوگل بتونه آندروید رو روی گوشی هایی با صفحه نمایش یکسان آماده کنه، باعث میشه که برنامه نویسان بیشتری رو به آندروید بیارن و این ینی این که آندروید محبوتر خواهد شد. به نظر من بهتره گوشی های 4 اینچ رو پشتیبانی کنه فقط

  2. CnA می‌گوید

    میشه گفت این مثل همون پروسه ای هست که باعث سقوط ویندوزموبایل شد
    به نظر من اگه این موضوع درست باشه ( به صورت رسمی تاییدبشه ) باعث میشه خیلی ها از این OS رویگردان بشن

  3. مهدي می‌گوید

    فکر کنم کمک کم باد دل از آیفون و اپل بکنم و برم سمت گوگل و اندروئید