آپدیت اندروید 2.2 برای نکسوس وان سرانجام از راه رسید

شب گذشته شرکت گوگل به صورت رسمی آپدیت اندروید 2.2 برای نکسوس وان عرضه عمومی کرد و کاربران قادر خواهند بود این بروز رسانی با کد رمز Froyo (FRF83) را دریافت کنند.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “unwiredview”،بعد از اینکه تلفن همراه نکسوس وان گوگل با سیستم عامل فریو یا همان 2.2 در کشور کره جنوبی عرضه شد سرانجام آپدیت اندروید 2.2 برای نکسوس وان عمومی شد.

شب گذشته شرکت گوگل به صورت رسمی آپدیت اندروید 2.2 را برای تمامی شرکای خود  و همچنین کاربران عادی ،عمومی کرد و کاربران قادر خواهند بود این بروز رسانی با کد رمز Froyo (FRF83) را دریافت کنند.

کاربران که این تلفن همراه را با سیم کارت خود دریافت کرده‌اند می توانند از طریق شبکه اپراتور مخابراتی خود آپدیت اندروید 2.2 را دریافت کنند و کاربران معمولی نیز می توانند  با دریافت فریومر به صورت فایل فشرده از سایت گوگل تلفن‌همراه نکسوس وان خود را بروز کنند البته شرکت گوگل اعلام کرده است که آپدیت اندروید 2.2 فقط برای تلفن‌های همراهی است که نسخه سیستم عامل موبایل‌شان FRF50 است

کاربران نکسوس وان برای اینکه از نسخه تلفن همراه خود باخبر باشند باید مسیر زیر را طی کنند

Settings > About phone > System updates

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    فقط برای نکسوس وان یا همه اندرویدی ها؟

    1. مهدي می‌گوید

      مهدی عزیز فقط برای مدل نکسوس وان عرضه شده و تاریخی برای سایر مدلها اعلام نشده است

  2. کوروش می‌گوید

    مثل همیشه عالی، خبر خوبی بود