با «Bing» سرگرم شوید!

کاربر می تواند بدون اینکه موتور جستجوی بینگ را ترک کند به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهد.

4

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily ،مایکروسافت گزینه‌های جدید سرگرم سازی را به موتور جستجوی خود یعنی بینگ افزود.

این غول نرم افزار طی قراردادی با شبکه‌های تلویزیونی ،استودیوهای فیلم سازی و توسعه دهندگان بازی‌های آرکید ، به کاربران این امکان را می‌دهد که در هنگام جستجو کردن در بینگ بدون اینکه صفحه و وب سایت بینگ را ترک کنند بتوالنند به تماشای ویدیوهای آنلاین و همچنین سایر سرگرمی‌ها بپردازند.

به عنوان مثال وقتی کاربران آهنگ خاصر را جستجو می‌کننند مایکروسافت کاربر را به سرویس “Zune Pass” خود هدایت می‌کند و کاربر می‌تواند به صورت رایگان به اهنگ مورد جستجوی خود گوش دهد و اگر کاربر علاقه مند بود که در این سرویس عضو شده و بتواند آهنگهار ا بارگذاری کند هزینه اشتراک 15 دلاری را پرداخت خواهد کرد.

ضمنا کاربر می‌تواند در بینگ به صورت محدود جدیدترین بازی‌های عرضه شده ارکید و یا همان دستکتاپی مانند Bejeweled  را بازی کند.

در ضمن مایکروسافت گزینه جدیدی را به بخش سرگرمی موتور جستجوی خود افزوده است که کاربران می‌توانند ذوق و قریحه خود را در مورد هنرمند شدن نیز بسنجند.

موتور جستجوی بینگ مایکروسافت در حال پیشروی آهسته در بازار جستجوی آنلاین است و در مقابل خود رقیبی قدرتمند مانند گوگل می‌بیند و البته بینگ از هر گونه نوآوری در خود استفاده می‌کند تا بتواند سهم بیشتری در بازار بدست بیاوردهر چند بعضی مواقع گوگل از نوآوریهای بینگ مانند تغییر عکس پشت زمینه صفحه اصلی جستجو استفاده کرده است.

البته این سرویس به صورت مقدماتی در کشور امریکا راه اندازی شده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. وحید می‌گوید

    bing سایت خیلی خوبیه ولی متاسفانه فیلترینگ گریبان این سایت خوب رو هم گرفته و image و video آن فیلتره

  2. سینا می‌گوید

    به نظرم شما یکی از بهترین سایت های خبری در ایران هستید اما کاش غلط های املایی و گرامری کمتر در مطالب شما دیده می شد. البته من منکر سختی ترجمه متون انگلیسی نیستم اما کاش یک بار بعد از ترجمه متن ها را مرور می کردید و اشکالات املایی و گرامری آن را برطرف می کردید.
    خیلی ممنون

    فارنت:
    ممنون از لطفتون به روی چشم حتما رعایت می کنیم

  3. کوروش می‌گوید

    منتظر خبرتون راجب ورژن جدید فایرفاکس که امروز ریلیز شد هستم. 3.6.4

    حسابی با توئیتر فالوتون میکنم :ی

  4. کوروش می‌گوید

    مایکروسافت هم کارش درسته فقط ی کمی خلاقیت میخواد و یه مدیر درست حسابی تر