تولد گربه‌ای با دو صورت در آمریکا..!

این حیوان دارای دو صورت و درنتیجه چهار چشم، دو بینی و دو دهان است و دو دهان این بچه گربه به صورت مستقل عمل می‌کنند و هر دهان دارای مجرای نای مستقلی است که نهایتا در یک معده به هم می‌رسند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس در اتفاقی نادر روز چهارشنبه هفته گذشته یک گربه با دو صورت در محله چارلزستون ایالت ویرجینای آمریکا به دنیا آمده است.

دامپزشک این منطقه احتمال زنده ماندن این گربه که دو صورت نام گرفته را پنجاه درصد برآورد کرده و اعلام کرد که این بچه گربه به دلیل اختلال ژنتیکی خود از سوی مادر خود که شش بچه را همزمان با وی بدنیا آورده، پذیرفته نشده است و اکنون تحت نظر این دامپزشک بسر می‌برد.

“اریکا دارک” خاطرنشان کرد که این بچه گربه در وضعیتی نادر و تحت اختلال ژنتیکی که آن را “دیپروسوپوس”(diprosopus) می‌نامند ، به دنیا آمده است و این اختلال بدین معنی است که این حیوان دارای دو صورت و درنتیجه چهار چشم، دو بینی و دو دهان است.

وی همچنین تاکید کرد که دو دهان این بچه گربه به صورت مستقل عمل می‌کنند و وی بر این باور است که هر دهان دارای مجرای نای مستقلی است که نهایتا در یک معده به هم می‌رسند.

این دامپزشک همچنین اعلام کرد که ما پیش از آنکه به وضعیت عملکرد بدنی این بچه گربه پی ببریم باید به آناتومی داخلی این بچه گربه نگاهی نزدیک‌تر بیندازیم.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.