الکترونیک آرتز «جنون سرعت» جدید را پاییز عرضه می‌کند

از نکات قابل توجه این بازی می‌توان به تعقیب و گریز نفس گیر با ماشین‌های پلیس و هلکوپترهای آنان اشاره کرد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی 1UP نسخه جدید بازی جنون سرعت یا همان  ”  NeedForSpeed” ‌ که نخستین همکاری شرکت الکترونیک آرتز با استودیوی معروف “”Criterion Games سازنده سری بازی معروف BurnOut”  ” است در 12 نوامبر سال جاری عرضه می‌شود.

این بازی که با عنوان رسمی “Need for Speed: Hot Pursuit”  عرضه خواهد شد ادامه‌ای بر نسخه 12 سال قبل که به صورت رسمی برای کنسول پلی استیشن 2 عرضه شد خواهد بود.

مدیر طراحی این بازی “سالیوان” اعلام کرد این بازی تلفیقی از تعقیب و گریز با پلیس و همچنین مسابقات سرعتی نفس گیر و هیجان انگیز است و در ضمن این بازی دارای گزینه جدیدی با عنوان” Autolog” است که به کاربران اجازه مقایسه رکوردهای مختلف خود را با سایر بازی کنندگان و دوستان خود می‌دهد.

در دموی به نمایش درآمده از این بازی نکاتی همچون تعقیب و گریز هیجان انگیز با ماشین های پلیس و همچنان گزیر از دست هلکوپترهای پلیس به چشم می‌خورد.

به گفته سالیوان در آغاز بازی از کاربر سوال می‌شود که می‌خواهد در نقش پلیس ، رانندگان خلاف کار را تعقیب کند و یا اینکه راننده خلافکاری باشد که به هیچ قانون و قواعدی پایبند نیست که البته اگر شما در نقش پلیس باشید دارای ماشین قوی‌تر و مقاوم‌تر در مقابل آسیب‌های احتمالی خواهید بود.

سالیوان همچنین تعقیب و گریز راننده خلافکار و ماشین پلیس را به دنبال کردن خرگوش توسط سگ های شکاری تشبیه کرده است.

این بازی قرار است که برای کنسول ایکس بکس 360،پلی استیشن 3 و رایانه‌های شخصی در تاریخ 16 نوامبر سال 2010 عرضه شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بازی می‌گوید

    پلیس بودن !
    کمی کسل کننده است