شیپور «ووزولا» پرطرفدارترین برنامه آیفون

این برنامه پرطرفدارترین برنامه عرضه شده در آیتونز در ایام برگزاری جام جهانی آفریقای جنوبی است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف ،نسخه مجازی شیپور ووزولا پرطرفدارترین برنامه عرضه شده در فروشگاه آیتونز اپل است.

در حالی که دست اندرکاران برگزری جام جهانی در اندیشه ممنوع کردن ورود شیپور ووزولا (Vuvuzela) به داخل استادیوم هستند و تماشاگران در حال تهیه گوش‌گیرهای پلاستیکی برای درامان ماندن از این شیپور هستند عاشقان این شیپور می توانند با بارگذاری این برنامه آنرا به راحتی به داخل منازل خود آورده و خانواده خود را نیز از این شیپور بی نصیب نگذارند.

قدیمی ترین برنامه مربوط به ووزولا در سپتامبر گذشته وارد فروشگاه آیتونز شد و آخرین برنامه مربوط به این شیپور گوش خراش نیز در جمعه وارد فروشگاه آیتونز شد.

طرز کار این برنامه ها نیز بسیار آسان است به طوریکه کافی است شما از قسمت زیرین آیفون به آن دمیده تا صدایی شبیه این شیپور از آیفون منتشر شود.

حتی چندین برنامه مربوط به ووزولا  نیز به تازگی برای پلاتفرم آندروئید نیز عرضه شده است.

شیپور وزولا شدیدا در آفریقای جنوبی محبوب است و حتی کاپیتان کشور آفریقای جنوبی “Aaron “Mokoena از این شیپور و سر و صدای آن به عنوان یار دوازدهم آفریقای جنوبی و سلاح مخفی این تیم نام برده است.

لینک دانلود در آیتونز شماره یک

لینک دانلود در آیتونز شماره دو

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.