سامسونگ:AMOLED خیلی بهتر از صفحه نمایش آیفون 4 است!

صفحات نمایشی AMOLED دارای کنتراست و زاویه دید بهتر از رتینای اپل هستند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Unwiredview”،شرکت سامسونگ در واکنش به سخنان استیو جابز اعلام کرد که کیفیت صفحات نمایش AMOLED  از رتینا که صفحه نمایش جدید آیفون است بسیار با کیفیت‌تر است.

استیو جابز چندی پیش در مراسم معرفی آیفون 4 اعلام کرده بود که صفحات نمایش جدید رتینا که با همکاری مهندسان شرکت توشیبا طراحی و ساخته شده است کمی با کیفیت‌تر از صفحات نمایشی AMOLED است که سخنگوی سامسونگ در پاسخ استیو جابز به روزنامه “هرالد” کره گفت:” فناوری صفحات نمایشی رتینا اپل عقب‌تر از AMOLED  بوده و صفحات نمایشی ما با کیفیت تر است.”

گفتنی است که شرکت اپل آیفون 4 را با صفحه نمایش 3.5 اینچی رتینا با کیفیت 640 * 960 پیکسل عرضه کرده است که بالاترین کیفیت نمایش را در بین تلفن های همراه هوشمند دارا است.

سخنگوی سامسونگ که بزرگترین سازنده صفحات نمایشی AMOLED در جهان است تولید رنگ،کنتراست واقعی‌تر،زمان پاسخ دهی کمتر و زاویه دید بیشتر را از مزایای AMOLED نسبت به رتینای اپل ذکر کرده است و البته سخنگوی سامسونگ کیفیت نمایش در زیر نور مستقیم خورشید را ذکر نکرده است که به نظر میرسد اپل و صفحه نمایش جدیدش در این مورد جلوتر باشد.

به هر صورت باید منتظر واکنش استیو جابز و شرکت متبوعش در قبال این سخنان شرکت سامسونگ بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.