مایکروسافت تاریخ عرضه اولین سرویس‌پک «ویندوز 7» را اعلام کرد

روز گذشته و در حالی که توجه همگان معطوف کنفرانس سالانه اپل بود، بزرگترین شرکت نرم‌افزاری دنیا اطلاعات جدیدی را از اولین بسته تکمیلی برترین سیستم عامل خود تا به امروز عرضه کرد.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پی سی‌ورلد در حالی که نگاه بسیاری از کاربران فناوری در سراسر جهان روز گذشته بر کنفرانس سالانه اپل در سال 2010 متمرکز شده بود و اینکه جادوگر اپل امسال چه چیزی در آستین خواهد داشت، مایکروسافت تاریخ عرضه اولین سرویس‌پک آخرین سیستم‌عامل خودیعنی ویندوز 7 را اعلام کرد.

بزرگترین شرکت نرم‌افزاری دنیا روز گذشته در کنفرانس تچ‌اد در ایالت نیواورلئان آمریکا اعلام کرد که در حال کار بر روی سرویس‌پک 1 (SP1) ویندوز 7 است و انتظار دارد تا نسخه آزمایشی آن را در ماه جولای عرضه کند.

بسیاری از مدیران آی‌تی و فعالان بازار کسب و کار تا زمان عرضه اولین سرویس‌پک ویندوز 7،  انتخاب یک سیستم عامل جدید برای خود را مد نظر قرار نمی‌دهند و این نشانگر بلوغ کامل یک محصول در بازار است.

“گاوریلا شوستر” سخنگوی مایکروسافت در وبلاگ خود اعلام کرده است که سرویس‌پک1 ویندوز 7 شامل قابلیت‌های جدیدی که در خود ویندوز 7 وجود دارد، نیست. سرویس‌پک 1 ویندوز 7 در واقع ترکیبی از بروزرسانی‌هایی است که هم اکنون نیز در سرویس بروزرسانی ویندوز 7 برای مشتریان و شرکای خود در دسترس گذاشته‌ایم. به سخن دیگر مشتریان هم‌اکنون نیز می‌توانند از ویندوز 7 خود دلگرم و مطمئن باشند.

در تایید آنچه که پیش از این در خصوص بلوغ ویندوز 7 گفتیم، شوستر اضافه کرده است که چندین شرکت و سازمان کوچک و بزرگ در این روند گسترش ویندوز 7 حاضر بوده‌اند و منتظر سرویس‌پک 1 این سیستم عامل نمانده‌اند. در حقیقت ما تاکنون بیش از 100 میلیون لایسنس ویندوز 7 را به فروش رسانده‌ایم.

‌‌وی در ادامه با تاکید بر اینکه ویندوز7 پیروزی عظیمی برای مایکروسافت بوده است، اعلام کرده است که موفقیت ویندوز 7 باعث افزایش فروش رایانه‌های رومیزی و شخصی خواهد شد و یکی از عوامل اصلی پشت صحنه افزایش کاربران اینترنت‌اکسپلورر 8 و قرار گرفتن به عنوان پرکاربرترین مرورگر اینترنتی به حساب می‌آید که این موضوع همچنان در حال افزایش است.

انتظار می‌رود نسخه نهایی و رسمی سرویس‌پک 1 ویندوز 7 در پایان سال 2010 و شاید در ماه نوامبر عرضه شود‌‌. مدیران آی‌تی باید چشمان خود را تا عرضه نسخه آزمایشی سرویس‌پک 1 ویندوز 7 باز نگه دارند تا بتوانند سازگاری و یکپارچگی محصولات خود برای گذار به سرویس‌پک 1 ویندوز 7 را تسهیل و مهیا کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] شرکت نرم‌افزاری دنیا پیش از این و حدودا دو هفته پیش در کنفرانس تچ‌اد در ایالت نیواورلئان آمریکا اعلام کرده بود که در حال […]

  2. M.tolooei می‌گوید

    جالبه قبل از این هم گفته شده windows 8 می خواهد سال 2011 بیاد