ایسوس قاتل iPad را معرفی کرد!

این تابلت دارای سیستم عامل ویندوز 7 لمسی و در دو اندازه صفحه نمایش 10 و12 اینچی تولید شده است.

17

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “دیلی تلگراف”،شرکت ایسوس یکی از برترین سازندگان رایانه‌های شخصی ارازن قیمت ، یک تابلت را برای رقابت با iPad  معرفی کرده است.

این تابلت که” Eee Pad” نام گرفته است دارای سیستم عامل ویندوز 7 لمسی و بر خلاف  iPad  دارای وب‌کم یکپارچه و نیز پشتیبانی کامل از فایل‌های فلاش ویدیویی است و در دو اندازه صفحه نمایش 10 و 12 اینچی تولید شده است.

“جری شن” از مدیران ارشد شرکت ایسوس در این مورد گفت:”Eee Pad  با استفاده از پردازنده” Intel CULV Core 2 Duo ” یکی از قوی‌ترین تابلتهای عرضه شده است و به عنوان یک مدیا پلایر شخصی برای کاربر به خوبی انجام وظیفه می‌کند و دارای کتاب خوان الکترونیکی و اندازه بسیار جمع و جوری است و در ضمن دارای عمر باطری در حدود 10 ساعت است “.

گفتنی است که این تابلت در کنفرانس  Computex در تایپه به نمایش درآمد  انتظار می‌رود که با قیمت 399 دلار به زودی وارد بازارهای جهانی شود.

یک رقابت شدید و در حال رشد در بازار تابلتها در جریان است و هفته گذشته دل نیز یک تابلت لمسی با سیستم عامل آندروئید معرفی کرد و این در حالی است که اپل نیز اعلام کرده است که موفق به فروش بیش از دو میلیون iPad در سراسر جهان شده است.

شایان ذکر است که  شرکت ایسوس برای این تابلت خود یک فروشگاه نرم افزاری به نام” Asus Appstore” نیز در حال راه‌اندازی دارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

17 نظر برای این مطلب
  1. farzam می‌گوید

    تاریخ ثابت کرده که اپل همیشه بهترینه !!
    اپل حکومتی چندین و چند ساله داشته ! حالا چه اشکالی داره بعد این همه مدت یه شرکت محصولی بهتر بزنه …
    این همه ادم تبلت ایپد خریدن و چون چند سال متوالی رتبه 1 بوده حال کردن .
    حالا اشکالی داره یه مدت هم اینا بهترین باشن؟ در ضمن این محصول رو نباید با ایپد فعلی مقایسه کرد چون تاریخ ساختش با ایپد هماهنگی نداره . مثه اینه که android 4.2.2 رو با ios 4 مقایسه کنی .
    ایپد بعدی با این قابل قیاس خواهد بود .
    امیدوارم حکومت مایکروسافت 2 روزه نباشه و مثه اپل طولانی باشه =)))

  2. reza می‌گوید

    faghat ye negahi be COURIER e macrosoft bendazin,,,Ipad jolo oon mahsool hichi bara goftan nadare faghat ye chize kohshgele

  3. soheil می‌گوید

    دوستان عزیز که به راحتی در مورد کلمه سیستم عامل ، آی چد ، مک ، ویندوز و … صحبت میکنن خواهش میکنم در مورد تحصیلاتشون هم بنویسن. اپل تا سالها نخواهد توانست سیستم عامل جامع و کاملی مثل ویندوز ارائه کنه. خوشگلی رابط گرافیکی کاربر ( GUI ) ابدا ربطی به قدرت سیستم عامل نداره . چه ویندوز و چه ویندوز موبایل دنیایی بزرگتر از اون چیزی هست که بشه با GUI در موردشون قضاوت کرد. همچنین IPhone و iPad محصولات انحصار طلبانه ای هستن که به زودی شکست خواهند خورد. همونطور که سال ها پیش این اتفاق افتاد. البته مطمئنا دوستانی که اینطور از اپل طرفداری میکنن یکی دو سالی بیشتر نیست که با چنین محصولاتی آشنا شدن.

  4. Behnam می‌گوید

    یعنى یه نفر نباید از بین این همه آدم منطقى حرف بزنه…

  5. رامین می‌گوید

    به نظر من هر کس که رابط کاربری ویندوز7 رو با هر چیز دیگه مقایسه کنه یه مشکل عجیبی داره که قابل حل هم نیست
    البته منظورم نظر قبلی نیست اون دوستمون احتمالا فکر کرده ویندوز موبایل 7 روی سیستم هست که البته میدونم اسمش عوض شده
    به طور کلی من از روز اول که ویندوز 7 رو دیدم میدونستم که ماکروسافت حرکتش رو به اسن سمت آغاز کرده شما یه نگاه به قابلیت های لمسی ویندوز7 بندازید کاملا واضح بود که برای صفحات لمسی طراحی شده

  6. هاشم می‌گوید

    یه مثال ساده: اصلا کی اولین بار ایده اش رو داد و جهانی کرد. فرق اپل با بقیه اینه که اپل فرهنگ جدید رو ابداع میکنه. و این موضوع قابل ستایشه. استیو چابز جزو نوادر تاریخه. درود بر استیو جابز

  7. هاشم می‌گوید

    سلام به همه دوستان. بهتره به پیشینه و سابقه شرکتها نگاه کرد. نباید زود قضاوت کرد. با شناختی که از استیو جابز و کمپانی اپل دارم عمرا شرکتی بتونه باش رقابت کنه. بقیه شرکتها مثل ایسوس و غیره دنباله رو هستند. مفلدند. شک ندارم حتی اگر پیروز فعلی آی پد نباشد. نسل بعدی آیپد توسط خود اپل خواهد بود و تک تک شما آرزوی داشتن یکی از آن را خواهید کرد.

  8. AMIR می‌گوید

    SHOKHI MIKONID, OMRAAAAAAAAAN BE IPAD BERESEH HATA BE JABEH OON

  9. مسعود می‌گوید

    iPad کجا و این کجا !!!! انگشت کوچیکه iPad هم نمیشه !!

  10. mohi می‌گوید

    تا اونجایی که یادمه سیستم مالتی تاچ اولین بار توسط مایکروسافت ارائه شد اون هم با surface
    در ضمن شما iPhone OS رو با ویندوز7 قیاس می کنید؟ از هر لحاظ برتری با ویندوزه

  11. یه بنده خدا می‌گوید

    مهم نیست که کی اول چی میسازه. اون یه افتخار واسه اون شرکت به حساب میاد. من و شما چرا باید سنگشونو به سینه بزنیم.
    مهم اینه که بینشون رقابت ایجاد شه و در عین حال که کیفیت بالا میره، قیمت ها هم پایین بیان.
    اگه ایسوز و بقیه شرکت ها نیان به قول شما “کپی برداری کنن” که اپل تا میتونه خون باباشو میفروشه. این وسط کی متضرر میشه؟ مردمی که سود 300 درصدی میدن توی جیب اپل.

  12. eMan می‌گوید

    سلام
    یه سوالی داشتم
    من از این دستگاه ها و موارد مشابهش رو تا حالا از نزدیک ندیدم
    یه توضیح کامل میخوام
    مثلا این سیستم عاملی که روشون نصب شده دقیقا مانند سیستم عامل نصب روی کامپیوتر عمل میکنه ؟ میشه روش برنامه دلخواه مطابق با سیستم عامل نصب کرد؟ مثلا من روش نرو نصب کنم؟ مثلا گفتم !!
    اصلا سی دی رام داره؟
    فلش میخوره؟ یا باید به COMP وصل بشه؟
    سیستم عامل دیگه روش نصب میشه؟ ( مثل چاکرا ( گنو لینوکس )
    ممنون

    فارنت:
    سلام دوست عزیز
    اولا تمام مواردی رو که شما فرمودید بستگی به نوع تابلت و سیستم عامل اون داره اما تا جایی که ما اطلاع داریم هیچ کدوم از این تابلت ها به سی دی رام مجهز نیستن
    نصب سیستم عامل دیگه هم با توجه به انحصارگراییی این شرکتها فقط از طریق هک کردن دستگاه انجام میشه.. بیشترین تاکید این دستگاهها برای ارتباط با دستگاههای دیگه و کلا انتقال اطلاعات سیتم بی سیم اونهاست
    برای اطلاع بیشتر توصیه می کنیم به وب سایت هر کدوم از محصولات مراجعه کنید چون تفاوتهای اساسی زیادی میان امکانات اونها مشاهده میشه..
    با تشکر

  13. امید حمیدی می‌گوید

    خوبه که اول همه این عقب مونده ها صبر می کنن ببینن اپل چی میسازه بعد میرن شروع میکنن به کپی کاری و مثل اون ساختن.مهم ایده اولیه و تفکرات بلند اپله وگرنه معما چو حل شد آسان شود.! اینا حالا حالاها باید بوق بزنن و باز خفت کنن یه گوشه ببینن اپل چی میسازه که باز روز از نو روزی از نو.

  14. مجید می‌گوید

    ویندوز ۷ از نظر واسط کاربر لمسی قابل قیاس با سیستم عامل iPad نیست. به نظر من هیچ کدام از تبلت های مبتنی بر ویندوز حریف iPad نخواهند شد. بیشتر فروش iPad مدیون سیستم عامل بسیار قدرتمند آن است که به آسانی توسط کاربران قابل استفاده است. هرکس با دردست گرفتن آن و کمی استفاده به این مطلب پی خواهد برد. به زودی iPhone OS 4.0 قابل دسترسی همگان خواهد بود و با امکان نصب آن روی iPad مشکل Multi-tasking این دستگاه نیز از بین خواهد رفت. تا زمانی که شرکتهای کامپیوتری سیستم عامل جدیدی را برای تبلت هایشان معرفی نکنند هیج خطری iPad را تهدید نخواهد کرد!

  15. arash می‌گوید

    تو ایران که به قیمت پول خون باباشون میفروشن

  16. arash می‌گوید

    ipad رو میکنه تو جیبش !! با این قیمت و کیفیت و قدرت!

  17. M.tolooei می‌گوید

    واقعا قاتله
    عجب چیزیه