Skype قابلیت مکالمه تحت شبکه 3G را در آیفون فعال کرد

افزایش کیفیت مکالمه و شماره گیر سریع از دیگر ویژگیهای نسخه جدید برنامه اسکایپ است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Tgdaily”،شرکت اسکایپ با بروزرسانی نرم افزار خود قابلیت مکالمه تحت شبکه 3G با دیگر برنامه اسکایپ را برای آیفون فعال کرد.

آخرین نسخه از این برنامه بسیار محبوب برای آیفون،آیفون 3G،آیفون 3GS،آیپادتاچ و iPad ارائه شده است.

به هر صورت سرویس ارائه شده از طرف اسکایپ دارای محدودیت زمانی بوده و تا پایان سال جاری میلادی دارای اعتبار خواهد بود و بعد از این تاریخ این خدمات رایگان به احتمال فراوان دارای بار مالی برای کاربران خواهد بود.

سخنگوی شرکت اسکایپ “روس شاوو” در این مورد گفت:”استفاده از شبکه مخابراتی 3G یکی از خواسته های کاربران آیفون از ما بود و این نسخه جدید پاسخی به خواسته این کاربران است و کاربران دیگر امکان استفاده از اسکایپ را در همه جا و مکان دارند”.

گفتنی است که برنامه اسکایپ فقط در شبکه‌های Wi-Fi دارای کارایی بود و با افزوده شدن شبکه 3g به امکانات این برنامه اپراتورهای مخابراتی پیش از پیش دچار ضرر و زیان خواهند شد.

دیگر ویژگی‌های نسخه جدید برنامه اسکایپ عبارت است از:

-افزایش کیفیت صدا نزدیک به کیفیت CD با استفاده از امکانات باند پهن مخابراتی 3G

-اینترفیس پیشرفته برای افزایش و بهبود کیفیت مکالمه

-بهبود یافتن و سریع‌ترشروع به کار برنامه

-دارای شماره گیر سریع ماننند شماره گیر خود آیفون در صفحه اصلی

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.