اپل 2 میلیون آی‌پد را در 59 روز فروخت..!

در حالی که 59 روز از عرضه تابلت شرکت اپل می‌گذرد این شرکت موفق به فروش 2 میلیون تابلت خود شده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری “رویترز” در حالی که از عرضه تابلت شرکت اپل 59 روز می‌گذرد این شرکت اعلام کرد که موفق به فروش 2 میلیون عدد از تابلت خود شده است.

استیو جابز که درسوم ماه آوریل iPad را عرضه کرد اعلام کرده است که به سختی در حال کار هستند تا بتوانند این تقاضای روزافزون را پاسخگو باشند.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که تقریبا یک ماه پیش شرکت اپل اعلام کرد که موفق به فروش یک میلیون آی-پد شده است.

فروش بین المللی این تابلت چندی است که در چند کشور شامل استرالیا،کانادا،فرانسه،آلمان،ایتالیا ،ژاپن،اسپانیا،سوئدو انگلستان آغاز شده است.

البته شرکت اپل عرضه بین المللی این تابلت را که در عین لمسی بودن دارای قابلیت انجام بازی‌هایی با کیفیت بالا،تماشای ویدیوهای HD،خواندن کتاب‌های الکترونیکی و وب گردی عالی جلب توجه کرده است به دلیل استقباب فراوان در کشور امریکا و تمام شدن موجودی دستگاه، در حدود دو هفته به تاخیر انداخت.

شرکت اپل همچنین اعلام کرده است که عرضه گسترده‌تر این محصول در بازارهای جهانی را از ماه ژولای آغاز خواهد کرد .

گفتنی است که یک موسسه اقتصادی معروف به نام “RBC Capital” پیش بینی کرده است که شرکت اپل در حدود 8 میلیون iPad  را تا پایان سال جاری به فروش خواهد رساند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.