به این ساعت می‌توانید بگوئید: خفه شو بذار بخوابم!

شب تا دیر وقت بیدار بوده‌اید و صبح هنگامی که صدای ساعت زنگ دار را می‌شنوید، گوئی همین چند دقیقه پیش به خواب رفته‌اید. مطمئنا برای بسیاری از ما این لحظات و جدا شدن از بستر، بسیار سخت خواهد بود و در آن لحظه به نظرتان از ساعت زنگ‌دار شما نفرت‌انگیزترین صدای دنیا به گوش می‌رسد و مطمئنا برای شما جالب خواهد بود که بتوانید آن را با صدای خود خاموش کنید.

0

این ساعت زنگ دار با نام “موشی” که بنا بر ادعای شرکت سازنده آن نیازی به آموزش و نصب ندارد، می‌تواند 11 فرمان صوتی شما را به خاطر سپرده و اجرا کند. این ساعت زنگ دار 69 دلاری که علاوه بر زنگ هشدار و ساعت دیجیتال امکانات دیگری همچون رادیو را نیز در خود جای داده است تنها گوش به فرمان شماست تا دستورات شما همچون روشن کردن رادیو، تنظیم زمان زنگ بیدارباش و تنظیم ساعت، گفتن درجه حرارت اتاق و حتی خاموش کردن زنگ را با شنیدن صدای شما انجام دهد.

ساعت زنگ دار

البته به نظر می‌‌رسد حتی اگر شما بخواهید صبحدم ساعت 5 صبح به این ساعت بگوئید: سلام موشی بذار یه کم چرت بزنم”، سیستم شناسایی صدای این ساعت با صدای صبحگاهی شما کمی مشکل پیدا کند و شما مجبور باشید راه راحت‌تر را انتخاب نموده و دکمه خاموش بالای ساعت را برای رهایی از زنگ بیدارباش آن فشار دهید.

البته تمامی کاربران محترم ما اگر روزی امکان استفاده از این ساعت را داشته باشند سعی خواهند کرد از الفاظ زیباتری که با تیتر این مطلب ما مغایر است، ساعت زنگ‌دار خود را خاموش کنند.

Source: Dvice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.