گوگل امنیت جستجوی شما را تضمین می‌کند!

با پروتکل امنیتی SSL یک ارتباط امن بین کاربر و سرور خدمات دهنده ایجاد می‌شود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Afterdawn” شرکت گوگل آزمایش نهایی تجهیز موتور جستجوی خود را به استاندارد امنیتی ‌ SSL آغاز کرد.

استاندارد SSL که مخفف Secure Sockets Layer است با رمز گذاری اطلاعات یک ارتباط دو طرفه بین کاربر و سرور خدمات دهنده  را به صورت کاملا ایمن برای هر روز ایجاد می‌کند.

البته چند صباحی است که سایت‌های بانکداری الکترونیک و وب سایت‌های مالی به صورت هر روزه از این استاندارد استفاده می‌کنند و این ارتباط امن زمانی شکل می‌گیرد که شما به جای HTTP در آدرس بار خود از “HTTPS” استفاده می‌کنید و اکثر سایت‌ها نیز از استاندارد SSL زمانی که با شما به تبادل اطلاعات محرمانه می‌پردازند استفاده می‌کنند.

شرکت گوگل نیز ازسیستم رمزگذاری SSL در صندوق پست الکترونیکی جیمیل و گوگل اسناد و سایر سرویس‌های مشابه استفاده می‌کند ولی این برای اولین بار است که قرار است در موتور جستجوی خود از این پروتکل امنیتی استفاده کند.

شما نیز می توانید برای آزمایش سرویس گوگل به اینجا مراجعه کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.