با گوگل «PacMan» بازی کنید!

شرکت گوگل لوگوی خود را به مدت 48 ساعت به بازی PacMan اختصاص داده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی‌تلگراف،شرکت گوگل به مناسبت 30 سالگی بازی PacMan یک لوگوی تعاملی با این مضمون در صفحه اصلی سایت خود قرار داد.

این شرکت این بازی کلاسیک و خاطره انگیز را به مدت 48 ساعت در لوگوی اصلی خود قرار داده است و کاربران می توانند با کلیک بر روی عبارت سکه را وارد کن “Insert Coin” به این بازی بپردازندو زمانی که شما بر روی این عبارت دوبار کلیک کنید می‌توانید به یک بازی دونفره نیز بپردازید و در نقش  PAC زن یا مرد به بازی بپردازید.و البته این بازی فقط با کلیدهای جهتی یا همان Arrow کیبورد امکان پذیر است.

PacMan گوگلی توسط تیم توسعه گوگل یعنی مارکین ویچاری و رایان گرمیک خلق شده است و دارای همان صداها،گرافیک،کاراکترها،باگ‌های گرافیکی و همه آن چیزی است که در نسخه سال 1980 وجود داشت.

رایان گرمیک در این مورد گفت:”من مطمئن هستم که  PacMan یک بازی اریجینال و خاطره انگیز به همراه موسیقی و گرافیک نوستالوژیکی برای مردم جهان است و کاراکتر این بازی مدام باید از ارواح فرار کند و ما به این بازی برای تنوع چند جایزه اضافی را نیز افزودیم”.

البته این اولین بار نیست که شرکت گوگل لوگوی خود را عوض میکند و این شرکت تاکنون چندین بار به مناسبت‌های مختلف اقدام به تغییر لوگوی خود کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] پیش تر در فارنت به اختصاص لوگوی گوگل به این بازی پرداخته شده بود(در اینجا) […]

  2. rk1983xx می‌گوید

    یادآوری میکنم که این بازی فقط با صفحه کلید نبود و با استفاده از ماوس هم امکان بازی داشتید و له هر طرفی که کلیک می کردید پک من به همان طرف حرکت می کرد . (شخصا انجام دادم)