«Nvidia» تابلت دوهسته‌ای آندروئیدی معرفی کرد

در این تابلت از دوپردازنده تگرا2 که بر پایه پلاتفرم گرافیکی A9 استوار هستند استفاده شده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily،انویدیا سرانجام تابلت دوهسته‌ای تگرا 2 خود را رونمایی کرد.

معرفی این نمونه اولیه در کنفرانس توسعه I/O گوگل انجام شده است و انویدیا در این تابلت از دو پردازنده یک گیگاهرتزی تگرا2 که بر پایه پلاتفرم گرافیکی A9 ARM استوار است استفاده کرده است.

این تابلت دارای صفحه نمایش لمسی 8.9 اینچی واید اسکرین” WSVGA” با کیفیت نمایش “720p HD است و  در ضمن دارای یک گیگابایت رم ،WiFi،وب‌کم، ،شتاب سنج ،میکروفن و جک ورودی استاندارد است.

از دیگر ملزومات اضافه شده می توان به ورودی 2 پورت usb،اسلات کارت حافظه SD؛میکرو SDودرگاه سیم کارت برای استفاده از فناوری مخابراتی 3G اشاره کرد.

“نیک اسکولز” از سایت iSlate در این مورد می‌گوید:”پردازنده‌های A9 در حدود 25 درصد سریعتر از پزدازنده های A8 (بکار رفته در iPad) عمل میکنند و البته به یلاد داشته باشید که استفاده از پردازنده پرقدرت‌تر و پورت‌های usb به معنای مصرف باطری بیشتر است که برای یک تابلت یک عیب به حساب می اید”.

انتظار می‌رود که از چیپ‌های تگرا 2 در سایر تابلتها نیز استفاده شود و بکار رفتن این چیپ در کنسول بازی نیتندو 3DS نشان از قدرت بالای گرافیکی آن دارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.