«Google TV» به واقعیت نزدیک می‌شود

شرکت گوگل کار طراحی سیستم عامل را به پایان برده و شرکت سونی نیز سخت افزار لازم را تدارک دیده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Tgdaily”،شرکت گوگل طراحی نهایی نرم‌افزار تلویزیونی تعاملی خود را که بر مبنای سیستم عامل آندروئید بنا شده است را به پایان برده است.

شرکت سونی نیز اعلام کرده است که کار ساخت سخت افرار مبتنی بر نرم افزارهای گوگل را به پایان برده است  و شرکت لوجیتک نیز برای ساخت قطعات جانبی مانند کنترل از راه دور Google TV و سایر سخت افزارهای جانبی انتخاب شده است.

البته هنوز این سوال باقی مانده است که شرکت گوگل این سیستم عامل را خود مستقیما به سازندگان تلویزیون ارائه می‌کند و یا اینکه از طرق یک شرکت ثالث اقدام می کند که البته احتمال دوم قوی‌تر است زیرا هرکدام از غول‌های سازنده تلویزیون سیستم عامل مخصوص خود را داشته و در آن سرمایه گذاری کرده‌اند.

گفتنی است که شرکت اینتل کار ساخت و طراحی چیپ این تلویزیون‌ها را بر عهده دارد و البته سران این شرکت بسیار خوشحالند که توانستند در رقابت با شرکت AMD این پروژه را بدست بیاورند.

گفتنی است که انتظار می‌رود که تلویزیونهای اینترنتی از سال 2011 وارد بازار شوند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] از نخستین تلویزیون گوگلی خود را که ما پیش از این (اینجا) خبر از آن داده بودیم، […]

  2. […] پروژه‌های خود را بر روی جوراب انجام داده، تبلیغ تلویزیون گوگل بر روی […]