جیمز کامرون: «3D» را در آغوش بگیرید!

جیمز کامرون کارگردان و تهیه کننده فیلم آواتار خواستار توجه بیشتر صنعت سرگرمی سازی به تولید محتوای 3 بعدی شد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز،جیمز کامرون تهیه کننده و کارگردان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما خواستار توجه بیشتر هالیوود و تلویزیون به صنعت 3 بعدی شد.

جیمز کامرون در این مورد گفت:”انتظار من از هالیوود و تلویزیون این است همانطور که وقتی تلویزیون‌های سیاه سفید منسوخ شده و به جای ان تلویزیون‌های رنگی به بازار سرازیر شدند و آنها شروع به تولید محتوای رنگی کردند هم اکنون نیز با آمدن تلویزیون 3 بعدی و شبکه‌های 3 بعدی بایدشروع به تولید محتوای 3 بعدی بر اساس محتوای دو بعدی بکنند”.

جیمز کامرون ادامه داد که “دیگر وقت آن رسیده است که صنعت سرگرمی سازی توجه جدی به محتوای 3 بعدی داشته باشد زیرا هم اکنون هزاران نفر از مردم هر روزه محتوا و فیلم‌های 3 بعدی را تماشا می‌کنند ودیگر بیشتر این این نباید برای محتوای 2 بعدی سرمایه گذاری کرد و الان وقت کار و سرمایه گذاری بر تولید محتوای 3 بعدی است”.

گفتنی است که فیلم آواتار با وجود هزینه 300 میلیون دلاری به خاطر فیلم برداری 3 بعدی ویژه آن، موفق به فروش  2 میلیارد دلاری در سطح جهان شد .

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.