شارپ دوربین 3 بعدی برای موبایل طراحی کرد

این دوربین 3 بعدی قادر است تا تصاویری با کیفیت 720P تهیه کند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “دیلی تلگراف”،شرکت شارپ خبر از طراحی و تولید یک دوربین 3 بعدی برای تلفن همراه یا همان موبایل خبر داده است.

این دوربین قادر است تا تصاویر و فیلم‌هایی با کیفیت  720P تهیه کند  و این لنز و سنسور دوربین که تمامی فن آوری‌های دوربین های دیجیتالی امروزی در آن گنجانیده شده است به راحتی با یک اشاره تلفن همراه تصاویر 3 بعدی با کیفیت را عکس‌برداری می‌کند.

در ضمن این دوربین به فناوری ‘fast readout’ مجهز شده تا کاربر بتواند بهترین عکس ممکن را از لحاظ کیفیت و کنتراست برای خود تهیه کند.

با توجه به اینکه شرکت شارپ مسئول تهیه صفحه 3 بعدی برای کنسول  DS پرتابل نینتندو است به نظر می‌رسد که دوربین 3 بعدی کنسول نینتندو را برای کنسول شرکت نینتندو تدارک دیده است.

این شرکت در نظر دارد تا تولید انبوه این محصول را در سال جاری آغاز نماید و به نظر می‌رسد که این شرکت کار جدی خود را بر روی تولید محصولات 3 بعدی آغاز کرده باشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.