اپل: آندروئید گوگل برای ما رقمی نیست!

سخنگوی شرکت اپل در واکنش به برخی اخبار مبنی بر پیشی گرفتن سیستم عامل آندروئید گوگل از آیفون در آمریکا با رد این موضوع اعلام کرد که پلاتفرم آندروئید گوگل به این زودی‌ها به گردپای ما هم نمی‌رسد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Pcworld سخنگوی شرکت اپل پلاتفرم آندروئید شرکت گوگل را در حد رقابت با آیفون ندانست.
شرکت اپل معمولا شرکتی است که خود را موظف به پاسخ دادن به هر گونه خبری مربوط به این شرکت نمی‌داند اما در پی انتشار اخباری مبنی بر پیشی گرفتن آندروئید از آیفون در آمریکا این شرکت بیانیه‌ای را منتشر کرد.
“جیم دارلیمبر”سخنگوی اپل در این بیانیه اعلام کرده است که: “نتایجی که این خبر بر اساس آن تنظیم شده بسیار محدود بوده و تنها در نظرسنجی از 150 هزار کاربر اینترنتی اعلام شده است و این در حالی است که بیشتر نتایج فیزیکی فروش باید مد نظر قرار گیرد و این شرکت‌ها باید 85 میلیون کاربر آیفون و آی‌پاد لمسی در سراسر جهان را مد نظر داشته باشند”.

شبکه ایران در ادامه گزارش خود اورده است که دارلیمبر در ادامه تاکید کرده است که “موسسه معتبرIDC  خبر از تسلط 16.1 درصدی آیفون بر بازار تلفن‌های همراه هوشمند داده است و این درصد در حال رشد خیره کننده است و آمار ما با آندروئید قابل قیاس نیست.
وی همچنین افزوده است که فروش تلفن همراه آیفون نسبت به سال گذشته بیش از 131 درصد رشد داشته که انتظار می‌رود با ارائه سیستم عامل آیفون 4 این آمار بیش از پیش افزایش یابد و به این زودی‌ها پلاتفرم آندروئید به گردپای ما هم نمی‌رسد.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.