شرکت پالم سرانجام به «HP» فروخته شد

شرکت هیولت پاکارد بعد از کش و قوسهای فراوان موفق شد شرکت سازنده تلفن‌های همراه هوشمند پالم را خریداری کند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “تک اسپوت”،بعد از کش و قوس‌های فراوان و اعلام چندین شرکت بزرگ به عنوان خریدار ،سرانجام شرکت “هیولت پاکارد” شرکت پالم را خریداری کرد.

البته این خبر کمی غیر منتظره بود زیرا شرکت هیولت پاکارد هرگز در میان شرکت‌های متقاضی خرید پالم مطرح نبود، اما  سرانجام این شرکت بود که پالم را با قیمت 1.2 میلیارد دلار و 23 درصد حق بیمه خریداری کرد.

این خرید به هیولت پاکارد کمک خواهد کرد تا به قطب جدیدی در بازار تلفن‌های همراه هوشمند تبدیل شود، آن چنان که اکنون نیز در بازار لپ تاپ برای خود قدرتی بزرگ به حساب می آید.

“تاد برادلی” سخنگوی  HP و معاون سابق پالم در این مورد گفت: “بازار تلفن‌های همراه هوشمند یک بازار بزرگ و در حال رشد سریع است و پالم با ارائه یک سیستم عامل نوآورانه و مستعد رشد می‌تواند با پشتیبانی هیولت پاکارد  و ارائه یک استراتژی سالم و پرتحرک به موفقیت hp  کمک فراوانی کند”.

این خبر دقیقا زمانی اعلام شد که خرید این شرکت توسط  “Lenovo” یا “HTC” قطعی شده بود و کارشناسان  علت ناکامی اقتصادی  شرکت پالم را در اتخاذ سیاست‌های ضعیف و نادرست و همچنین عدم بهره گیری کامل از ظرفیت‌های پلاتفرم  “Webos ” می دانند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.