هکرها« آندروئید» را بر روی آیفون نصب و اجرا کردند!

سیستم عامل آندروئید گوگل بر روی آیفون 2G نصب و اجرا شده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت،یک گروه هکری موفق شده است با موفقیت سیستم عامل آندروئید گوگل را بر روی آیفون نصب و اجرا کنند.

“دیوید وانگ”از مشهورترین هکرهای آیفون و عضو تیم هکری”well-known” آیفون با فرستادن یک ویدیو در یوتیوب نشان می‌دهد که موفق شده است که سیستم عامل آندروئید را بر روی آیفون 2G پورت کرده و به راحتی با ان به کار بپردازد.

در این ویدیو  یک بوت لودر سفارشی و فرایند کل بوت که در حدود 4 دقیقه طول می‌کشد نشان داده شده  و وانگ می تواند به راحتی به اینترنت بی‌سیم دسترسی داشته و یک آهنگ از پلیر موسیقی آن پخش کند و در انتها وانگ با تلفن همراه خود شماره گیری و تماس گرفته و حتی به یک تماس نیز پاسخ می‌دهد.

وانگ عملکرد این پروزه را در مراحل آزمایشی و اولیه دانسته و به آیفون داران قول داده است که در آینده نزدیک می‌توانند دوسیستم عامل بر روی آیفون خود داشته باشند.

نکته مهم در این کار دو بوته شدن آیفون یا همان نصب شدن دو سیستم عامل به صورت همزمان است  که در هنگام روشن کردن آیفون صفحه‌ای ظاهر شده و کاربر می‌تواند بین سیستم عامل آیفون و یا آندروئید انتخاب خود را انجام داده و وارد سیستم عامل دلخواه خود شود.

گفتنی است که “GeoHot” دیگر هکر معروف آیفون از این اتفاق بسیار ذوق زده شده است و در پست توئیت خود آرزو کرده است که روزی آیفون نیز بر روی دروید موتورولا نصب شود.

لینک ویدیویی ارسال شده توسط وانگ در اینجا

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.