مشخصات فریمور 3 بعدی برای« PS3» اعلام شد

این فریمور که تحت نام PS3 ‘s3.30 به زودی عرضه خواهد شد امکان اجرای بازی‌های 3 بعدی را به این کنسول اضافه می‌کند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت،شرکت سونی مشخصات فریمور 3 بعدی خود را برای کنسول پلی استیشن 3 اعلام کرد.

با ارتقاء این کنسول به این فریمور ،کاربران قادر خواهند بود تا بازی‌های 3 بعدی ارائه شده در این کنسول را با تلویزیون‌های 3 بعدی اجرا و بازی کنند.

مدیر عملیات شبکه سونی،”اریک لمپلگ در وبلاگ رسمی پلی استیشن جزئیات این فریمور را که نسخه PS3 ‘s3.30 است را به این صورت اعلام کرده است:”این تغییرات در فریمور جدید شامل افزودن قابلیت اجرای بازی‌های 3 بعدی و همچنین ابزارهایی برای بهبود مدیریت کنسول توسط کاربران است”.


بازی‌های 3 بعدی که قرار است برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شوند همزمان با عرضه جهانی تلویزیون 3 بعدی “سونی براویا” به بازار عرضه خواهند شد.

از جمله بازی‌ هایی که قرار است به صورت 3 بعدی عرضه شوند می توان به به عناوینی همچون “Motorstorm Pacific Rift, Pain, و Super Stardust HD” اشاره کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.