اپل:«گیزمودو» لطفا آیفون منو پس بده!

کارشناسان حقوقی اپل ،طی نامه ای خواستار بازگردانده شدن دستگاه تلفن همراه اپل از سوی وب سایت گیزمودو شدند.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Cnet،وکلای حقوقی اپل خواستار بازگرداندن نمونه اولیه iPhone    نسل بعد  از سوی وب‌سایت گیزمودو شدند.

وب سایت Gizmodo” “عصر دوشنبه اعلام کرد در حال انجام مقدمات بازگشت یک دستگاه تلفن همراهی است که تصور می‌شود نمونه اولیه آیفون نسل بعد است.

این وب سایت در اوایل روز دوشنبه تصاویری را ازآیفون نسل بعد نمایش داد و به صورت قطعی اعلام کرد که در بررسی های فنی کارشناسان ما ،این دستگاه به صورت حتم آیفون نسل بعد است که البته این دستگاه از یک فروشنده در سانفرانسیسکو خریداری شده بود  و البته مشخص شد که مربوط به یک کارمند شرکت اپل است که آنرا به صورت غیر قانونی از شرکت خارج کرده و به فروش رسانده است.

در حدود ظهر دوشنبه بود که از طرف اداره حقوقی اپل  و به امضای مشاور عمومی اپل،”بروس سوول” یک نامه خطاب به “برایان لام “مدیر تحریریه گیزمودو  به دست او رسید.

“جناب اقای لام

ما به تازگی متوجه شدیم که گیزمودو یک دستگاه از تلفن همراه ما را دراختیار دارد و این نامه یک درخواست رسمی برای بازگرداندن این دستگاه به شرکت اپل است و امیدوارم که درخواست ما را انجام دهید.”

در پاسخ نامه او، لام هم چنین نوشت: “در زمان خرید دستگاه ما متوجه دزدی بودن دستگاه نبودیم و الان نیز خوشحالیم که دستگاه به صاحب اصلی خود بازمی‌گردد”.

لام در این مورد گفت:”هنوز ابهام‌هایی در مورد این دستگاه وجود دارد و به نظر می‌رسد ما دستگاه واقعی و نمونه اصلی آیفون نسل بعد را در اختیار خود داشتیم که شرکت اپل این قدر دستپاچه شده و سریعا خواستار بازگشت آن شده بود”.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] در سال گذشته نیز اتفاق مشابهی برای آیفون ۴ افتاد و وب سایت گیزمودو آن را به مبلغ ۵ هزار دلار از یابنده خریداری کرده بود و همین مورد سبب جدال لفظی اپل و گیزمودو برای چندی گردید(در اینجا بخوانید). […]

  2. […] هم برای خود داستانی دارد که می‌توانید در اینجا مطالعه […]