اولین تصاویر «iPhone HD» منتشر شد

قاب آلومنیومی آیفون نسل بعد یادآور آیفون نسل اول در سال 2007 است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،یک سری تصاویر از آیفون نسل بعد از کارخانه سازنده آن به بیرون درز کرده است که در صورت داشتن حقیقت ،یک بازگشت به عقب است.

این تصاویر نشان می‌دهد که چندان ظاهر این تلفن همراه به روز نیست و قاب پشت آن از آلومنیوم است که بیشتر یادآور نسل اول آیفون در سال 2007 و تابلت تازه به بازار عرضه شده اپل است.

شرکت اپل تاکنون از تائید کردن این تصاویر خودداری کرده است و طرفداران گجت‌های الکترونیکی این تصاویر را بازار گرمی شرکت اپل برای جلب توجه بیشتر رسانه‌ها و مردم می‌دانند.

شایعات حکایت از این دارد که آیفون جدید در ماه ژوئن معرفی خواهد شد و دارای دوربین 5 تا 8 مگاپیکسل به همراه فلش و یک دوربین در جلو برای کنفرانس های ویدیویی و چت تصویری است.

یکی از نکات جالب این تصاویر اعلام داشتن حافظه داخلی 64 گیگابایتی است.

به هر حال باید تا 22 ژوئن منتظر ماند ودید که این شایعات تا چه اندازه به حقیقت نزدیک هستند وشاید اینکه تمامی این تصاویر حقه بازی فتوشاپی هستند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. م.ش می‌گوید

    کاملا مشخص هست که تصاویر رندر هستند. در ضمن یه تری دی کار فرانسوی هم تایید کرده بود که توی مکس اینا رو ساخته..