مرورگر اپرا در آیفون بیش از «یک میلیون» بار دانلود شد

کاربران آیفون بیش از یک میلیون بار مرورگر وب اپرا را بارگذاری و دانلود کردند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی‌تلگراف،دانلود و بارگذاری مرورگر “اپرا مینی” در فروشگاه ایتونز اپل از یک میلیون بار فراتر رفت.

اپرا مینی اولین مرورگر است که توانسته است به فروشگاه آیتونز راه پیدا کند و و توانسته است در این مدت کوتاه یکی از محبوب‌ترین برنامه ها در این فروشگاه باشد و موفق شد در هر 2 دستگاه  آیفون وآیپاد بیش از یک میلیون بار دانلود شود.

البته پیش بینی می‌شد که شرکت اپل مرورگر اپرا را در فروشگاه خود نپذیرد زیرا به صورت مستقیم در تقابل با مرورگر سافاری این شرکت است که به صورت پیش فرض بر روی ایفون نصب  می‌باشد و هر چند شرکت  اپرا در این مرورگر چندین فن آوری جدید را به نمایش گذاشته و توانسته است نظر مثبت منتقدان را نیز به سوی خود جلب کند.

اپرا با فشرده سازی اطلاعات در سرورهای خود باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات می‌شود و طبق ادعای کاربران سایت “Lifehacker “،نرم افزار اپرا مینی بسیار سریعتر از سافاری در لود صفحات وب عمل می‌کند.

لارس بویلسن مدیر اپرا در این مورد گفت:”استقبال کاربران از این مرورگر به عنوان یک کمک به شرکت اپرا به حساب می‌آید و این شرکت را به طور مستمر به بهبود محصولات خود و برآورده ساختن نیاز کاربران یاری می‌رساند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.