نسل بعدی «iPad» دوربین‌دار خواهد بود!

این شرکت در حال استخدام یک مهندس نرم افزار برای تست قابلیت‌های عکس بر روی iPadاست.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،مدارک نشان می‌دهد که شرکت اپل در حال استخدام مهندس برای تضمین کیفیت بر روی عکس و ویدیوهای ثابت برای تیم” iPad”  است و بر طبق این اگهی استخدام،این شرکت به دنبال استخدام “یک مهندس نرم افزار با تجربه و قابلیت‌های فنی بالا برای تست پخش ویدیو و تصاویر توسط “iPad”  است.

این اگهی استخدام شرکت اپل ،گمانه زنی ها را بر اینکه نسل بعدی “آی پد “دارای دوربین خواهد بود را تقویت بخشیده است و این در حالی است که کارشناسان سخت افزاری موفق به کشف یک شکاف در سخت افزار تبلت که دقیقا اندازه دوربین iSight اپل است شده‌اند.

همچنین شواهدی وجود دارد که درنسخه SDK  برای توسعه دهندگان نرم افزار  iPad  قابلیتی برای پشتیبانی دوربین وجود دارد به این صورت که در نرم‌افزارهای گرافیکی ،امکان اوردن عکس از آلبوم و یا گرفتن عکس نیز وجود دارد.

عدم به کار رفتن دوربین در این تابلت یکی از بزرگ‌ترین انتقادات وارد شده به شرکت اپل است و شاید شرکت اپل می خواهد با این کار ،به این انتقادات پاسخ دهد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.