مرورگر «Opera» برای آیفون عرضه شد

این مرورگر با فشرده‌سازی اطلاعات تا 90 درصد، باعث افزایش سرعت کاربران اینترنتی شده است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” Tgdaily” شرکت اپرا سرانجام موفق شد یک نسخه از مرورگر خود را برای آیفون نیز عرضه کند.

با ارائه اپرا ، این مرورگر اولین مرورگر معروفی است که توانسته است به عنوان مرورگر به غیر از سافاری اپل برای آیفون عرضه شود.

اپرا مینی به صورت رایگان در 24 ساعت اولیه عرضه در فروشگاه ایتونز اپل برای کاربران آیفون وآیپاد تاچ در دسترس کاربران است.

“لارس بولیسن” مدیر عامل شرکت اپرا در این مورد گفت:” ما خوشحالیم که این مرورگر برای آیفون و کاربران آی پاد عرضه شد  و این برنامه گام دیگری از سوی اپرا برای فراگیر کردن دسترسی به وب در همه مکان‌ها است”.

یکی از نکات جالب اپرا مینی استفاده از فن آوری فشرده سازی اطلاعات در سرورهای خود تا 90 درصد است که باعث افزایش سرعت قابل ملاحظه کاربرانی است که اینترنت با سرعت پایینی دارند.

سران شرکت اپرا می‌گویند که افزایش سرعت وب گردی در اپرا که تا 6 برابر سریعتر از مرورگر سافاری است باعث اقبال عمومی به سمت این مرورگر خواهد شد.

لینک دانلود شماره یک

لینک دانلود شماره دو

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. MFiRE می‌گوید

    مطمئناً مرورگر اپرا، بهترین مرورگر موبایل هست.
    اما مرورگر اپرا نسخه ی کامپیوترش هم بهترین مرورگر هست و برای وب گردایه حرفه ای یه انتخاب درست و حرفه ای هست.