آیفون اقساط شما به مرسدس‌بنز را پرداخت می‌کند!

شرکت مرسدس بنز اعلام کرد که مشتریان این شرکت تاکنون بیش از 2.5 میلیون دلار اقساط پرداختی خود به این شرکت را از طریق برنامه مخصوص آیفون پرداخت کرده‌اند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Tgdaily”شرکت مرسدس بنز اعلام کرد که مشتریان این شرکت تاکنون بیش از 2.5 میلیون دلار اقساط پرداختی خود به این شرکت را از طریق برنامه مخصوص آیفون پرداخت کرده‌اند.

این افراد که بالغ بر 3 هزار نفر می‌شوند خودروی خود را با استفاده از تسهیلات اعطایی از سوی شرکت مرسدس بنز از این شرکت خریداری کرده‌اند و با برنامه مرسدس بنز آیفون اقساط و تسهیلات خود را پرداخت می‌کنند.

این برنامه که در نوع خود اولین برنامه به حساب می‌آید و در فروشگاه آیتونز ارائه شده به کاربران خود اجازه مدیریت پرداخت وامهای خود را می‌دهد.

از زمانی که در ماه اکتبر این برنامه در آیتونز قرار داده شده است، بیش از 11 هزار نفر آن را بارگذاری کرده‌اند اما فقط  3 هزار نفر تاکنون از آن استفاده کرده‌اند که البته این مقدار نیز از سوی مرسدس بنز به عنوان یک موفقیت بزرگ قلمداد شده است.

از دیگر ویزگی‌های این برنامه می‌توان به اطلاعاتی همچون نزدیک‌ترین فروشنده مرسدس بنز و همچنین چگونگی تماس با آنها اشاره کرد.

نسخه آندروئید این برنامه برای تلفن همراه دروید موتورولا ارائه شده و تا کنون 7800 نفر آنرا بارگذاری کرده‌اند و نسخه ” iPad” این برنامه نیز در روز اول عرضه این تابلت در فروشگاه آیتونز قرار گرفت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.