تابلت آلمانی به جنگ «iPad» می‌آید

این تابلت را می توان به نوعی جنگ تابلت اروپایی با تابلت آمریکایی iPad دانست.

5

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری AP  ، شرکت آلمانی “Neofonie” یک تابلت روانه بازار کرده است که به نوعی رقیب سرسخت iPad به حساب می‌آید.

این تابلت که WePad” “نام دارد دارای صفحه نمایش بزرگتر از آی پد به همراه وب کم و دو پورت usb برای ارتباط با سایر گجت‌ها نیز است.

مدیر این شرکت که در برلین قرار دارد اظهار امیدواری کرده است که با درخواست تجدید نظر در قانون نشر الکترونیکی ،ناشران امکان فروش محتوای خود را در پلاتفرم  WiPad داشته باشند بدون اینکه به قوانین دست و پاگیری نیاز باشد.

از مشخصات فنی این تابلت می توان به پردازنده 1.66 گیگاهرتزی اینتل اتم N450 T،صفحه نمایش 11.6 اینچی با رزولویشن 768 * 1366 پیکسل ، ه کارت گرافیکی GMA 3150 و کارت خوان چند منظوره اشاره کرد.

برنامه های مخصوص این تابلت که بر پایه پلاتفرم آندروئید بنا شده است درفروشگاه این تابلت با نام

“WePad app store” در دسترس کاربران است.

این تابلت که دارای قیمتی در حدود 450 یورو است دارای عمر باطری در حدود 6 ساعت نیز استو شاید بتوان عرضه این تابلت را به نوعی جنگ تابلت اروپایی با تابلت امریکایی iPad دانست.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. Emperor می‌گوید

    یعنی فکر می کنید(عقلشون کار نمیکنه. مثل !!! ) 100% تمام نرم افزارهای ای پد روش کار میکنه و بخاطر قابلیت های که براش گذاشته نرم افزار های جدید تری نیاز دارید . پردازنده رو نگاهههههههه(پردازنده ۱٫۶۶ گیگاهرتزی اینتل اتم N450 T) گرافیکوووووووووووو (ه کارت گرافیکی GMA 3150) رو کامپیوترت همچین گرافیکی داری ؟ :)

  2. مریم می‌گوید

    حرف نداره ولی من باز آی پد رو ترجیح یدم. چون بی نهایت برنامه براش هست و از پشتیبانی بهتری در دنیا برخوردار خواهد بود.
    ولی امیدوارم این تبلت آلمانی هم موفق باشه.

  3. hp می‌گوید

    البته المانی بودنش که خیلس به نفع منه ولی من اگه باشم بازم همون آی پد رو انتخاب میکنم.
    چون برم افزارهای زیادی براش نوشته شده و خواهد شد. و پشتیبانی بهتری خواهد داشت. ولی به هر حال برای این تبلت المانی هم آرزوی موفقیت میکنم.

  4. پرتونگاران می‌گوید

    مطمئن هستم کیفیتش از آی پد بهتره
    هم ساخت آلمانه
    هم امکاناتش بیشتره
    ولی فروشش کمتره

  5. milla می‌گوید

    خیلی تبلت عالی ای به نظر میرسه .. ولی من مطمئنم اپل بخاطر اسمش فروش بالایی می کنه ..