سرنوشت نامعلوم شبکه اجتماعی «BeBo» در دستان «AOL»

این سایت اجتماعی در سال 2008 با قیمت 850 میلیون دلار از سوی امریکن آنلاین خریداری شد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Cnet”  ،شرکت” آمریکن آنلاین” یا همان “AOL ” اعلام کرد که شبکه اجتماعی BeBo را به دلیل عدم ارزش سرمایه گذاری می‌فروشد یا می‌بندد.

شرکت مذکور اعلام کرده است که سرنوشت این سایت را تا اخر ماه می  سال جاری اعلام می‌کند و این نشان از عدم تمایل AOL  برای رقابت با غول‌هایی مانند فیس‌بوک و توئیتر دارد.

شرکت آمریکن آنلاین شرکت مذکور را به عنوان بخشی از کمپانی معظم تایم وارنر در سال 2008 با قیمت 850 میلیون دلار خریداری کرد به امید اینکه بتواند این نام را در خارج از انگلستان به یک نام جهانی تبدیل کند آرزویی که هرگز به واقعیت نپیوست.

این شرکت در یاداشتی به کارکنان این سایت گفته است:”BeBo متاسفانه نتوانست برای ما درآمد مناسبی را کسب کند و در نتیجه این سایت ، سرمایه گذاری قابل توجهی را به منظور رقابت در فضای رقابتی شبکه‌های اجتماعی می‌طلبد که ما دارای چنین قدرتی نیستیم”.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.