در درون بسته‌ «iPad» چه چیزهایی انتظار شما را می‌کشد!

با وجود اینکه دو روز از عرضه آی‌پد می گذرد اما همچنان حسرت اینکه در دل جعبه‌های خوش رنگ و لعاب اپل که برای آی‌پد برگزیده است بر دل بسیاری از طرفداران اپل مانده است.

8

فارنت: با وجود اینکه دو روز از عرضه آی‌پد می گذرد اما همچنان حسرت اینکه در دل جعبه‌های خوش رنگ و لعاب اپل که برای آی‌پد برگزیده است بر دل بسیاری از طرفداران اپل مانده است چرا که این محصول تنها در آمریکا عرضه شده و تا زمانی که در سایر کشورها عرضه نشده نمی‌توان طعم واقعی آن را چشید.

اما ما سعی کردیم تا با باز کردن یک بسته این محصول شما را با جزئیات این محصول و وسایل عرضه شده همراه با آن آگاه کنیم.

اپل محصول خود را همراه با وسایل جانبی همچون کابل سینک استاندارد، آداپتور 10 وات برق شهری به یواس بی و برخی مستندات این دستگاه شامل یک تک‌کارت حاوی دستورالعمل اولیه و یک راهنمای دستگاه با کیفیت چاپ بالا که از اطلاعات دستگاه انباشته شده و دو برچسب اپل عرضه کرده است.

پس از در آوردن بسته آی‌پد از لایه پلاستیکی محافظ،  ساختار باکیفیت دستگاه حتی پیش از آنکه دستگاه روشن شود نمایان می‌شود اگرچه بیشتر به یک دستگاه آی‌پاد لمسی و یا آیفون بزرگ شبیه است .

اولین چیزی که در هنگام دیدن دستگاه جلب توجه می‌کند صفحه نمایش آن است که صاف و براق جلوه می‌کند که با روشن شدن دستگاه و صفحه نمایش 9.7 اینچی آن که می‌تواند به شما یک صفحه وب را به طور کامل و بدون کم شدن قدرت دید شما در خواندن عرضه شود پی به قدرت آن می‌برید.

و در آخر پخش آهنگ در برنامه آی‌تونز دستگاه و شنیده شدن صدا از بلندگوهای داخلی دستگاه برای شما هم شگفت‌آور خواهد بود .

اگر چه ما سعی داشتیم تا مشخصات اولیه دستگاه را برای شما روشن کنیم اما مطمئنا هر کاربر این دستگاه برای خود تجربیاتی منحصر به فرد خواهد داشت.

منبع: electronista.com

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. Dark Prince می‌گوید

    محسن خوب اومدی…ایول

  2. ا.م.دلشاد می‌گوید

    با سلام
    نخندید ، ام حقیقته
    بنده هنوز تفاوت ipad و iphon از محصولات اپل را متوجه نشدم
    تا چندی پیش تفاوت قیمت بالای iphon در بازار ایران مشکل بنده بود که فهمیدم بر سر میزان رم سیستم میباشد و مدل 3g ان اگر اشتباه نکنم بیش از 800 هزار تومان قیمت دارد معهذا هنوز نگرفتم ایا این اطلاعات برای ipad هم یکسان است یا خیر

  3. محسن می‌گوید

    آخه وقتی USB نخوره مفت نمی ارزه.میشه بگین انتقال داده ها توش با چی انجام میشه؟
    ایراداش:NO USB, NO MULTITASKING
    دلتون به سر وصدای اپل خوش کردین یا انحصارطلبی خفقان آورش؟

  4. ارسلان می‌گوید

    با اینکه با این دستگاه کار کردم و همزمان با عرضه توسط یک از آشنایان در آمریکا در عید امسال خریداری شد. تو ایران هیچ کاربردی ندارد / نوت بوک های معمولی کاربردش از این وسیله بیشتر و بهتره

  5. امیر می‌گوید

    شما از اون دسته ادما هستین که میشه پاره آجر رو هم انداخت تو یه پاکت قشنگ کرد تا ته تو پاچتون D: حالا شما ای پد نخر , بورو همون ال سی دی سامسونگ بخر , بی ام و هم جایزه میده D:

  6. reza می‌گوید

    محصولات سامسونگ همه آشغالن به بسته بندیش توجه نکن

  7. 123 می‌گوید

    خب راست می گه بدبخت …. منم که آی پد دوست دارم می گم بسته بندیش قشنگ نیست …. فکر کنم شما زیادی آی پد دوست داری

  8. top GAME 2010April می‌گوید

    بسته بندیش قشنگ نیست !!
    محصولات سامسونگ (همشون) بسته بندیشون از این قشنگتره !!!
    :-O