ویندوز 7 سهم خود را در بازار افزایش داد

سهم ویندوز 7 از 8.9 درصد در ماه فوریه به 10 درصد در ماه مارچ 2010 رسیده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت سهم سیستم عامل ویندوز 7 در بازار جهانی سیستم عاملهای رایانه های رومیزی به 10 درصد افزایش پیدا کرده است .

بر اساس گزارش رسمی وب سایت معتبر Netmarketshare ، ویندوز ویستا در حدود 16 درصد بازار سیستم عامل‌ها را به خود اختصاص د اده است و ویندوز  XP همچنان پادشاه دنیای سیستم عامل‌های رایانه‌ای با 64.46 درصد تصاحب بازار است.

اگرچه برخی از کاربران در ترک سیستم عامل‌های قدیمی همچون  XPمشکل دارند گران بودن ویندوز 7 نیز مزید بر علت  عدم ترک ویندوز  XP از سوی کاربران است.

در ماه فوریه ویندوز 7 در حدود 8.92 درصد از بازار سیستم عامل‌ها را در اختیار داشت که در مدت یک ماه رشدی در حدود 2 درصد را تجربه کرده است.

سهم سیستم عامل مکینتاش نیز از 5.33 درصد به 5.02 درصد کاهش داشته است و لینوکس نیز هنوز تنها یک درصد بازار را به خود اختصاص داده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.