اپل «iPhone HD» را در 22 ژوئن معرفی می‌کند

این تلفن همراه دارای پردازنده گرافیکی تگرا 2 و صفحه نمایش 960×640 پیکسلی HD است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Engadget،شایعات حکایت از این دارد که شرکت اپل سری جدید تلفن همراه خود با نام iPhone HD  را در تابستان و با سیستم عامل ایفون 4 معرفی می‌کند.

پایگاه اینترنتی وال استریت ژورنال ادعا کرده است که شرکت اپل قصد دارد در تابستان سری جدید تلفن همراه ایفون خود را معرفی کند که دارای پردازنده جدید از خانواده A4  و همچنین پردازنده گرافیکی تگرا2 شرکت انویدیا بوده و یک شرکت تایوانی ماموریت تولید این تلفن همراه را بر عهده خواهد داشت.

از دیگر مشخصات این تلفن همراه می توان به صفحه نمایش 960×640 پیکسلی  با قدرت نمایش تصاویر HD به جای 480×320 پیکسلی کنونی اشاره کرد و یک دوربین نیز در جلوی تلفن همراه برای امکان کنفرانس‌های ویدیویی تدارک دیده شده است.

شایعات دیگر حکایت از آن دارد که آیفون جدید در 2 نسخه تولید خواهد شد که یک نسخه مخصوص شبکه GSM بوده و برای سایر اپراتورها عرضه خواهد شد و نسخه دوم که نسخه منطبق با استاندارد مخابراتی  CDMAخواهد بود به صورت انحصاری برای اپراتورهای Verizon و Sprint تولید خواهد شد که با استانداردهای این دواپراتور سازگار است و در سایر شبکه‌ها کارایی نخواهند شد.

سیستم عامل چهارم ایفون نیز قرار است  در تاریخ مذکور از سوی شرکت اپل معرفی شود که در آن سرانجام قابلیت مولتی تسکینگ به ایفون افزوده می‌شود.

البته باید همه چیز را به کنفرانس 22 ژوئن موکول کرد و دید که این شایعات تا چه حدی به واقعیت نزدیک هستند .

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.