پدرمعنوی iPod و آیفون ، اپل را ترک کرد !

فادل ایده دهنده اولیه تولید پلیر موزیک iPod و نقشی انکار ناپذیر در توسعه تلفن همراه آیفون داشته است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف “تونی فادل” اولین ایده‌دهنده دستگاه پخش موزیک دیجیتال عصر جدید  قابل حمل در سال 2001 بعد از 9 سال شرکت اپل را ترک کرد.

آقای فادل دارای ارتباط نزدیک کاری با استیو جابز بوده و با جابز  گروه کوچکی را تشکیل می‌دادند که به پیشرفت ایده و محصولات اپل کمک بزرگی کردند.

اودر بی سال‌های 2001 تا 2006 در بخش آی پاد اپل مشغول به کار بود و بعد از آن نیز به عنوان معاون ارشد استیو جابز مشغول به کار گردید و دارای نقش انکار ناپذیر در توسعه آیفون و موفقیت های آن داشته است مطلبی که استیو جابز بارها به آن اشاره کرده بود.

آقای فادل در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز آینده کاری خود را کمک به محیط زیست و کمک به تولید محصولات سبز در شرکت‌های فناوری اعلام کرده است.

به نظر می‌رسد او همچنان به اپل وفادار است زیرا او در همین مورد میگوید:” من به کودکان از تاثیر شگفت انگیز آیپاد و ایفون بر روند پیشرفت فناوری مطالب زیادی خواهم گفت”.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.